جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۷۳۹
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: به دلیل حضور صنایع در جزیره خارگ، باید ترتیبی اتخاذ شود که رشته‌های فنی در این جزیره توسعه یابد.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا دشتی زاده در حاشیه برگزاری امتحانات حضوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه پایدار است اظهار داشت: جزیره خارگ به دلیل حضور صنایع دست بالا باید ترتیبی اتخاد شود که رشته‌های فنی در این جزیره توسعه یابد.

بخشدار ویژه خارگ افزود: بالاترین رتبه هوشمندسازی مدارس در استان مربوط به جزیره خارگ است، تعلیم و تربیت با کیفیت نیازمند معلم، محتوا و فضای آموزشی با کیفیت است.

تصریح کرد: با همه گیری کرونا آموزش حضوری در مدارس تعطیل شد، امیدوارم هرچه زودتر، شر این ویروس منحوس از سر مردم ما کم و دوباره فضای آموزش به معنای واقعی خود شکل گیرد.

نظارت و بازرسی مستمر از مدارس جزیره خارگ

رئیس آموزش و پرورش خارگ در حاشیه برگزاری امتحانات حضوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نظارت‌ها و بازرسی‌ها از مدارس جزیره جدا از برگزاری امتحانات حضوری دانش‌آموزان به صورت مستمر انجام می‌شود.

فاطمه ندیم زاده افزود: همچنین در زمان برگزاری امتحانات هم این بازرسی‌ها ادامه دارد و به تمامی مدیران مدارسی که امتحانات حضور در خارگ دارند تاکید شده است که رعایت فاصله اجتماعی، پروتکل‌های بهداشتی و توجه به تهویه هوای حوزه‌های امتحانی در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها به آموزش و پرورش جزیره اعتماد کنند، سلامت دانش‌آموزان در مدارس اولویت اصلی است و همکاران فرهنگی حداکثر تلاش را در زمان حضور در مدارس برای سلامتی آنها را انجام می‌دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر