شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۱۲۱
جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: با ادامه روند کاهش دما در استان بوشهر، دو شهر جم و بندر امام حسن دیشب دمای ۴ درجه سلسیوس را ثبت کردند که کمترین دما در بین شهر‌های این استان بود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ درصد ایستگاه‌های هواشناسی استان بوشهر دمای کمتر از ۱۰ درجه سلسیوس را ثبت کردند، افزود: از میان ۱۲ ایستگاه هواشناسی، شهر‌های جم و بندر امام حسن با ۴ درجه سلسیوس کمترین دما را داشتند.

زهرا راستگو ادامه داد: همچنین خارگ با ۱۵ و دیر و کنگان با ۱۱ درجه سلسیوس بیشتر دما را در بین شهر‌های دارای ایستگاه هواشناسی در استان بوشهر ثبت کردند.

وی از آرامش جوی و دریایی استان تا اواسط هفته آینده خبر داد و عنوان کرد: در این مدت غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

معاون هواشناسی بوشهر جهت وزش باد را بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر درساعت و ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۹۰ و در سواحل جنوبی گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۰۵ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۲:۳۴، جزر دوم ساعت ۱۷:۲۱ و مد دوم ساعت ۲۳:۰۹ دقیقه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر