جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
فکرشهر: فرماندار عسلویه گفت: بیمارستان عسلویه اردیبهشت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.به گزارش فکرشهر، حسن اسماعیلی اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق منویات معظم‌له اهتمام ورزیم.وی افزود: عسلویه از مناطق حساس و تاثیرگذار در استان و کشور است و بخش عمده‌ای از درآمد کشور در این منطقه تامین می‌شود و باید برای رفاه و آسایش مردم این منطقه تلاش بیشتری کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۷
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۹

فکرشهر: فرماندار عسلویه گفت: بیمارستان عسلویه اردیبهشت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فکرشهر، حسن اسماعیلی اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق منویات معظم‌له اهتمام ورزیم.

وی افزود: عسلویه از مناطق حساس و تاثیرگذار در استان و کشور است و بخش عمده‌ای از درآمد کشور در این منطقه تامین می‌شود و باید برای رفاه و آسایش مردم این منطقه تلاش بیشتری کنیم.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی به مردم در تمام حوزه‌ها به ویژه در حوزه بهداشت و درمان امری لازم است و در این راستا نباید کم‌کاری شود.

اسماعیلی تصریح کرد: عسلویه با وجود داشتن تاسیسات عظیم نفت و گاز بیمارستان مجهز ندارد و البته بیمارستان تامین اجتماعی در این شهر تکمیل شده و امیدواریم به زودی راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: با تلاش و فعالیت صورت گرفته این بیمارستان هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است و با تامین نیروی انسانی و تکمیل کادر درمانی در اردیبهشت امسال راه‌اندازی خواهد شد.

فرماندار عسلویه گفت: بیش از 500 میلیارد ریال برای بخش ساختمانی و تاسیساتی این بیمارستان هزینه شده و حدود 300 میلیارد ریال نیز در بخش تجهیزات بهداشتی و درمانی هزینه شده که انتظار داریم رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد.

اسماعیلی تاکید کرد: مردم این منطقه شایسته بهترین خدمات هستند و باید کاری کنیم که در حوزه درمان مشکلی نداشته باشند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر