جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرزراعت سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: برداشت گندم از امروز درسطح 22 هزارهکتار از مزارع این استان آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، فرهود ملک زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این میزان گندمزار 10 هزار هکتار دیم و 12هزار هکتار کشت آبی است.\n\nوی اضافه کرد: در سال زراعی جاری در سطح 95 هزار هکتار زمین گندم دیم و 18 هزار هکتار آبی کشت شده بود که به دلیل کاهش میزان بارندگی و خشکسالی مابقی مزارع قابل برداشت نیست.
کد خبر: ۱۰۶۲۱
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۷

فکرشهر: مدیرزراعت سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: برداشت گندم از امروز درسطح 22 هزارهکتار از مزارع این استان آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرهود ملک زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این میزان گندمزار 10 هزار هکتار دیم و 12هزار هکتار کشت آبی است.

\n\n

وی اضافه کرد: در سال زراعی جاری در سطح 95 هزار هکتار زمین گندم دیم و 18 هزار هکتار آبی کشت شده بود که به دلیل کاهش میزان بارندگی و خشکسالی مابقی مزارع قابل برداشت نیست.

\n\n

ملک زاده یادآور شد: کاهش میزان بارندگی در استان بوشهر باعث از بین رفتن حجم قابل توجهی از زمین های زیر کشت گندم شده است و پیش بینی می شود امسال تنها 36هزار تن گندم در این استان تولید شود.

\n\n

وی یادآور شد: پارسال 110 هزار تن گندم در استان بوشهر تولید شد.

\n\n

ملک زاده اضافه کرد: امسال برای برداشت گندم 143 دستگاه کمباین در نظر گرفته شده که از این میزان 25 دستگاه بومی و 118 دستگاه نیز مهاجر هستند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر