شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۷۰۰
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹

فکرشهر: رئیس اداره راه و شهرسازی گناوه گفت: چهار هزار و ۱۰۹ نفر از این شهرستان برای خانه دار شدن در سامانه نهضت ملی جهش تولید مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که اسامی واجدین شرایط پس از اتمام مهلت قانونی نام نویسی اعلام خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، امیر مظفرنژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با توجه به کمبود زمین که در شهر گناوه وجود داشت، پس از بررسی‌های لازم چندین نقطه در این شهر شناسایی و برای اجرای نهضت ملی جهش تولید مسکن به بنیاد مسکن شهرستان تحویل شده است.

وی گفت: زمان نام‌نویسی در این طرح تا پایان اسفندماه تمدید شده است و همه متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در فرصت باقیمانده ثبت نام کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی گناوه بیان کرد: متقاضیان واجد شرایط در شهر گناوه پس از  ثبت نام در سامانه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان برای تکمیل پرونده و رفع نقص مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان نباید نگران فرم "ج" خود باشند، گفت: در صورتی‌که متقاضیان از تسهیلات یارانه‌ای و زمین دولتی تاکنون استفاده نکرده باشند فرم ج آنها در سامانه اصلاح و تائید خواهد شد، اما اگر از تسهیلات یارانه‌ای و زمین دولتی استفاده کرده باشند فرم ج آنها قرمز و قابل تغییر نخواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر