چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۱۹۸
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف دو محموله کالای قاچاق در شهرستان های دیر و دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف پلیس در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه مبارزه با قاچاق است که در استان بوشهر اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی همراهی و همکاری مردم در این زمینه را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: مردم به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به توقیف یک محموله قاچاق در شهرستان دیر بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرک دیر در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، طی رصد اطلاعاتی یک محموله قاچاق را متوقف کردند.

وی گفت: مأموران پلیس اقدام به کشف ۴۶ هزار محافظ صفحه گوشی موبایل که مغایر با ابلاغیه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده با حضور نماینده گمرک بررسی و توقیف شد.

سردار سوسنی بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای توقیفی مجموعاً ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به حمل قاچاق توسط خودروهای سواری تندرو و وانت، برخورد با متخلفان و توقیف خودروهای شوتی در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو وانت مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

سردار سوسنی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۰ دستگاه کولر گازی ۱۲ هزار فاقد مدارک گمرکی که به صورت غیرقانونی در حال انتقال بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این رابطه یک نفر به دستگاه قضائی معرفی شد گفت: طبق نظر کارشناس مربوطه، ارزش تقریبی محموله مکشوفه، برابر اعلام نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر