پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۶۶۲
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سازمان غذا و داروی کشور مجوز لازم را برای داروخانه هلال احمر بوشهر صادر نکرده است.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: با توجه به پیام منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه مجوز ارائه داروهای خاص در داروخانه هلال احمر بوشهر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گرفته شده، لازم به ذکر است پرونده این داروخانه، برای دومین باردر نیمه اول امسال با نظر موافق کمیسیون ۲۰ امور داروخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصویب و برای اظهار نظر نهایی به کمیسیون امور داروخانه سازمان غذا و داروی کشور فرستاده شد، اما این سازمان با اعلام اینکه همه داروخانه‌های بدون مجوز هلال احمر باید رسیدگی شوند برای داروخانه هلال احمر بوشهر مجوز لازم را صادر نکرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با این وجود این، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر داروخانه هلال احمر را تعطیل نکرده و این داروخانه همچنان در حال فعالیت است.

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرده است، با توجه به اینکه طبق قانون سازمان غذا و دارو تکلیف این داروخانه را مشخص می‌کند، پیشنهاد می‌شود سازمان هلال احمر کشور پیگیری کند تا مجوز مورد نیاز برای داروخانه هلال احمر بوشهر صادر شود.

بنا به اعلام این معاونت، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تمام داروهای خاص این استان را تامین می‌کند و به واسطه سایر داروخانه‌ها و با قیمت دولتی به مردم تحویل می‌دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر