پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۷۴۲
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۴

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: امروز مدیران باید با عمل جهادی و انقلابی در راستای خدمت به ملت بزرگ ایران، پاسدار خون شهدا باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز شهید و سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) در بوشهر اظهار داشت: امروز ما وارث خون پاک شهیدانی هستیم که برای هر مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ۷۲ شهید خون خود را نثار کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه برای هر مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران یک کربلا برپا شده است، افزود: امروز مدیران باید با عمل جهادی و انقلابی در راستای خدمت به ملت بزرگ ایران، پاسدار خون شهدا باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: همه ما مدیران مورد قضاوت جامعه قرار خواهیم گرفت و امیدوارم فراموش نکنیم کجا ایستاده‌ایم و چه وظایفی در قبال این ملت بزرگوار داریم.

ایرانی با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره مبارکه آل عمران که می‌فرماید: «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون»، گفت: شهادت در ظاهر نوعی مرگ است، اما در واقع حیاتی حقیقی است چراکه بر اساس این آیه که با تاکید هم بیان شده است، شهیدان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند؛ لذا شهید و شهادت مقامی ویژه و جایگاهی رفیع در پیشگاه الهی است.

وی بیان کرد: امروز فرزندان انقلاب اسلامی ایران و سپاه عزیز، هیمنه آمریکا و اسرائیل را در منطقه درهم شکسته و قدرت پوشالی و بی عرضگی این ارتش را به رخ دنیا کشانده است که امروز هر کشوری که به آن ظلم می‌شود سنگی به سمت آنان پرتاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا به خوبی می‌داند و اعتراف می‌کند که جرأت رویارویی با ایران را ندارد، تصریح کرد: روزی تلاش آمریکا بر این بود که با ایران بجنگد و بر همین اساس تلاش کردند تا با سلاح، آموزش به گروه‌های تروریستی و حتی حضور فیزیکی و تسلط بر آب‌های منطقه در برابر ایران به ایستند اما امروز به صراحت اعتراف می‌کنند که تلاش می‌کنیم با ایران نجنگیم.

ایرانی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با عزت، اقتدار، توکل بر خدا و در پناه خون شهدا از امنیت، آرامش و توسعه برخوردار است و در بحث مقابله با ویروس کرونا در تحریم کامل امروز جز کشورهای برتر در مهار کرونا قرار هستیم و از مردم عزیز خواهش داریم واکسن بزنند و هموطنان برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا تعلل نکنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر