يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۸۴۸
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: از ابتدا امسال تاکنون در مجموع هشت هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در این استان کشف شده است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ عبدالرضا شبانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع مواد مخدر بیشترین نوع کشف شده به ترتیب شامل تریاک، حشیش، شیشه و هروئین بوده است که میزان کشف در هر کدام به ترتیب حدود هفت تن، ۷۴۷، ۲۱۰ و ۲۵ کیلوگرم  است.

وی بیان کرد: در این رابطه ۱۸۸ نفر قاچاقچی، ۶۲۰ نفر توزیع کننده، ۲ هزار و ۴۸۳ نفر معتاد در استان بوشهر دستگیر شدند.

شبانی ادامه داد: در راستای پاک‌سازی محلات آلوده نیز ۹۷۳ ظرح پاک‎سازی اجرایی شد که در این طرح‌ها نیز ۵۰۸ کیلو انواع موادمخدر کشف شده است.

وی یادآورشد: جمع‌آوری معتادان متجاهر از دیگر دستاوردهای شاخص پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر است که رضایت عمومی را به دنبال داشته است.

شبانی افزود: میزان کشفیات مواد مخدر استان بوشهر در مقایسه با سال گذشته تفاوت خاصی نداشته ولی باتوجه به اینکه در موضوع موادمخدر این استان مسیری ترانزیتی بوده و بار انداز مواد مخدر نبوده کشف بیش از هشت تن آمار بسیار بالایی است.

وی عنوان کرد: پلیس در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر مصمم است و با تلاش‌های خود تمام محورهای مواصلاتی استان را برای آنان ناامن کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر