دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۵۴۹
جمعه ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: معاون عمرانی استانداری بوشهر از ورود ۳۷۴ هزار خودرو مسافر نوروزی به این استان در چند روز گذشته خبر داد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، محمدهادی رستمیان صبح امروز در چهارمین جلسه راهبری ایمنی ترافیک استان در سال جدید با حضور دکتر سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور از ورود ۳۷۴ هزار خودرو مسافر نوروزی به استان بوشهر طی چند روز گذشته خبر داد.

وی در ادامه تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ هزار و ۸۹۶ خودرو به استان ورود کردند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۹۶ افزایش یافته است.

معاون عمرانی استانداری بوشهر بیشترین خودروها را متعلق به استان‌های فارس، اصفهان، تهران، کهگیلویه و بویر احمد نام برد و خاطر نشان ساخت: استان بوشهر در این چند روز پذیرای میهمان از ۳۰ استان بوده است.

وی در ادامه افزود: از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۱۱۶ پرواز در فرودگاه بوشهر صورت گرفته که ۱۱۲۵۵ نفر مسافر هوایی جابجا شده است.

محمد هادی رستمیان حجم ورود مسافران به شهر بوشهر در شب گذشته را بسیار بالا اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: در شب گذشته علاوه بر اماکن اقامتی، هتل ها، مهمانسراها و کمپ‌های نوروزی، درب‌های امام زاده محمد باقر و امامزاده قاسم بروی مسافران باز و پذیرای میهمانان بودند.

رستمیان امکانات بومگردی را از دیگر اقدامات نوروزی استان نام برد و افزود: در ۲۷ روستا در استان بوشهر امکانات بومگردی ایجاد گردید که در این چند روز مورد استقبال تعداد قابل توجهی مسافر بوده اند.

معاون عمرانی استانداری بوشهر در این نشست افزود: از ۲۵ اسفندماه تا کنون ۴ هزار کلاس در ۵۰۰ مدرسه تا کنون پذیرای میهمانان بوده اند.

وی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای و اتوبوسرانی اظهارداشت: تا کنون ۳ هزار و ۹۱۶ دستگاه اتوبوس که تعدادی بالغ بر ۹۳ هزار نفر مسافر وارد استان بوشهر شده است.

معاون عمرانی استانداری بوشهر با توجه به اینکه برخی شرکت‌ها و بخش‌های خصوصی بوسیله اتوبوس‌های غیر استاندارد اقدام به جابجایی مسافر کرده اند از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان خواست وضعیت فنی اتوبوس‌ها را دقیق بررسی و مانع تردد اتوبوس‌های فاقد استاندارد شوند.

محمدهادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر در پایان با توجه به وضعیت نارنجی هواشناسی بوشهر از شهرداری و دریابانی خواست از سوار شدن مسافران محترم به قایق‌های تفریحی جلوگیری کرده و مسافران نیز از سوار شدن به قایق‌ها پرهیز کنند و سعی کنند با رعایت اصول ایمنی در کنار سواحل از دریای خلیج فارس لذت ببرند و با خاطره خوبی استان بوشهر را ترک کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر