جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۶۴۵
شنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۶

فکرشهر: جشنواره مجسمه های شنی در روستای ساحلی مال قاید بخش مرکزی شهرستان گناوه با حضور شمار زیادی از مسافران و گردشگران نوروزی و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دهیار روستای مال قاید گناوه افزود: در یازدهمین جشنواره مجسمه‌های (حجم های) شنی، ۱۵۰ هنرمند از سراسر کشور شرکت کردند.

محمد بستانی افزود: در این برنامه با رای هیات داوران، به نفرات اول تا بیستم هدایایی از طرف دهیاری و شورای اسلامی روستای مال قاید اهدا شد.

وی یادآورشد: در برگزاری این جشنواره، دهیاری و شورای اسلامی مال قاید، واحدفرهنگی سپاه انصارالحسین(ع)، حوزه بسیج مقاومت المهدی(عج) و پایگاه شهید موسوی این روستا همکاری داشتند.

دهیار روستای مال قاید بیان کرد: این روستا، جزو  ۲۴ روستای گردشگری استان بوشهر است که سالانه تعداد زیادی از مسافران نوروزی به این منطقه مسافرت و از آثار تاریخی و طبیعی روستا از جمله ساحل صخره‌ای زیبا، .قلعه خان، آتشکده باکلو، غار تودیو، پناهگاه صخره ای و چاه زکی خانی بازدید می‌کنند.

روستای ساحلی مال قاید در جوار شهر گناوه استان بوشهر در تعطیلات نوروز امسال پذیرای جمعیت زیادی از مسافران و گردشگران نوروزی  است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر