پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۸۲۳
سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش خفیف و پراکنده باران در استان بوشهر طی روزهای چهارشنبه تا شنبه آینده خبر داد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا چهارشنبه تا روز شنبه هفته آینده شاهد عبور امواج ناپایدار جو، ضمن افزایش پوشش ابر در برخی از نقاط استان و همچنین روی دریا خواهیم بود.

وی اضافه کرد: احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی، به صورت تندباد لحظه‌ای و بارش‌های خفیف و پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: برای ساعات آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط گردوغبار، گاهی وزش باد و فردا افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و فردا در برخی از نقاط به صورت لحظه‌ای ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی تاکید کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و فردا در برخی ساعات ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی از نفوذ گرد و غبار و کاهش دید در استان خبر داد و افزود: احتمال شکستن درختان فرسوده و آسیب به سازه‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر