جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۳۵۹
سه‌شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۳

فکرشهر: مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: امسال ۲۸ هزار و ۶۵۱ میلیارد ریال بعنوان بودجه برای شهرداری‌های ۴۰ گانه این استان تصویب شد.

به گزارش فکرشهر، هوشنگ رستم پور شهیدی روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا  افزود: از این مبلغ  ۱۲ هزار و ۳۱۶ میلیارد ریال در بخش هزینه‌ای و ۱۶ هزار و ۳۳۴ میلیارد ریال در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای یا عمران شهری در نظر گرفته شده است.

 وی ادامه داد: براین اساس در مجموع بودجه امسال شهرداری‌های استان بوشهر ۴۰ درصد نسبت به بودجه سال گذشته شهرداری‌ها افزایش یافته است.

رستم پور شهیدی اضافه کرد: نکته مهم در بودجه امسال افزایش سهم عمرانی در بودجه است که نسبت به سال گذشته حدود ۴۷ درصد افزایش داشته و نیز کاهش درآمدهای ناپایدار شهرداری‌های استان است.

وی بیان کرد: توجه بودجه به ماموریت‌های فرهنگی در نظر گرفته شده، حرکت در مسیر گام تمدن‌ساز، شهرداری مردمی و شهر متعالی و همچنین تعالی شهروندان از جمله مواردی است که امسال در بودجه شهرداریها مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر یادآورشد: شهرداری‌ها ملزم به تدوین برنامه پنج ساله هستند و بر این اساس برنامه محوری و آینده‌پژوهی در اولویت‌های فعالیت شهرداری‌های ۴۰ گانه استان بوشهر قرار دارد.

رستم پور شهیدی با بیان اینکه شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها جهادگران جبهه تعالی و خدمت بی‌منت هستند افزود: شهرداری‌ها می‌توانند کمک‌های موثر در همه ابعاد آسایش و آرامش زندگی مردم داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر