يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۰۶۴
جمعه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: معلولان از قشر عزیز جامعه دارای توانمندی بسیار بالا و از قابلیت  و استعدادهای بالقوه ای برخوردارند و باید بارور و به جامعه معرفی و شکوفا شوند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی پنجشنبه شب در مراسم ضیافت افطاری باحضور جامعه معلولان و مسئولان در مصلای جمعه افزود: استعدادهای معلولان را باید به بالفعل برسانیم و از داشته های آنها استفاده لازم ببریم.

وی اظهارداشت: مسئولان باید کمک کنند تا هنر و استعدادهایی که در بین معلولان وجود دارد از آنها استفاده شود.

امام جمعه گناوه  رمضان را از ماه‌های پرفضیلت دانست و گفت: برپایی سفره افطاری در شب ۲۷  رمضان که از لیالی قدر از آن یاد می شود، اجر و ثواب وافری دارد.

رئیس بهزیستی گناوه گفت: ضیافت افطاری برپاشده به میزبانی انجمن توانمندان صبور این شهرستان در مصلای جمعه برپا شده است.

یدالله خرم نژاد افزود: این انجمن در ماه مبارک رمضان فعالیت گسترده ای داشته است که توزیع بسته های معیشتی بین معلولان و سفره افطاری بخشی از آنها است.

وی یادآورشد: بهزیستی این شهرستان در ماه رمضان برای جذب و تقسیم مشارکت های مردمی برای توانخواهان تحت حمایت با خیران همکاری خوبی داشته است.

خرم نژاد گفت:حدود ۵ هزار نفر معلول تحت پوشش بهزیستی این شهرستان هستند.

رئیس بهزیستی گناوه از خانواده معلولان این شهرستان خواست تا حضوری پرشور در راهپیمایی روزجهانی قدس داشته باشند.

رئیس  هیات مدیره انجمن توانمندان صبور گناوه گفت: مراسم ضیافت افطاری معلولان همه ساله در مرکز استان بوشهر برگزار می شد که امسال تصمیم گرفتیم در خود شهر گناوه این برنامه باحضور مسئولان و همکاری امام جمعه و ستاد اقامه نمازجمعه ، بهزیستی و خیران برگزار تا  در خدمت جامعه هدف باشیم.

لیلا جهان آرا افزود: این انجمن در ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع بیش از  ۲ تن بسته‌های معیشتی به  ۵۰۰ توانمند و برگزاری مسابقات فرهنگی کرده است.

وی یادآورشد:انجمن توانمندان صبور گناوه  در سال ۹۷ با اخذ مجوز از بهزیستی همراستا با اهداف بهزیستی و توانبخشی در عرصه‌های مختلف این قشر، ثبت و تاسیس و  دارای حدود ۵۰۰ عضو  است که  بیشتر آنها معلولان  جسمی حرکتی هستند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر