جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۵۵۳
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: به زودی دستگاه سی تی اسکن مربوط به بیمارستان خارگ از گمرک ترخیص و به این جزیره انتقال خواهد یافت.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با هم افزایی و همگرایی صورت گرفته توسط نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و همچنین معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مصوبات بسیار خوبی برای اهالی صبور این جزیره انجام شد.

وی افزود: در سفر معاون وزیر نفت به خارگ مقرر شد تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های عام المنفعه حوزه شهری با تأیید بخشداری خارگ صورت بپذیرد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: به زودی دستگاه سی تی اسکن مربوط به بیمارستان خارگ از گمرک ترخیص و به این جزیره انتقال خواهد یافت.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: در این سفر مقرر شد، جذب بومیان خارگ در شرکت‌های فلات و پتروشیمی با توجه به آمار ۳۰۰ نفری بیکاران بومی ساکن جزیره خارگ اجرایی شود و همچنین مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران دستور خرید کالاهای موجود در بازار خارگ توسط شرکت‌های نفتی را صادر کرد.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به مشکلات حوزه اعزام بیماران اورژانسی افزود: طی دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، افزایش ناوگان هوایی بالگرد و هواپیما در پیمان‌های دو شرکت اصلی به منظور رفع دغدغه اعزام بیماران نیز صادر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر