چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۲۸۹
يکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: مدیر برق گناوه گفت: به منظور افزایش پایداری و طرح توسعه برق در روستاهای شمالی این شهرستان، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، جواد عرب روز یکشنبه افزود: طرح توسعه شبکه برق در روستاهای شمالی این شهرستان باتوجه به گستردگی و افزایش تعداد خانوارها و انتقال برق به مشترکان جدید، از جمله در مال قاید، مال خلیفه، سربست، قلعه حیدر، چاهک و بینک، پارسال در دستور کار این مدیریت قرار گرفت.

وی اظهارداشت: یکی از اهداف این مدیریت، رضایت مندی مشترکان از خدمات ارائه شده در روستاها است که در همین راستا، اعتبار یادشده برای تعمیرات و افزایش شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط و نصب ترانسفورماتور در این روستاها هزینه شد.

عرب  گفت: بیش از سه هزار متر شبکه فشار ضعیف و نزدیک به یکهزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط در این روستاها اجرا شده است.

وی بیان کرد: باتوجه به فصل گرمای پیش رو و استفاده از دستگاه‌های خنک کننده در منازل، از مشترکان در ساعت های اوج مصرف برق، صرفه جویی کنند تا با کمترین قطعی، تابستان را پشت سر بگذاریم.

مدیر برق گناوه گفت: مشترکان می‌توانند با نصب نرم افزار " برق من " همه خدمات ارائه شده در این مدیریت را به صورت غیر حضوری دریافت کنند و علاوه بر صرفه جویی در وقت خود، خدمات بهتر و سریع‌تری نیز به آنها ارائه می‌شود.

وی یادآورشد: شمار اشتراک‌های برق شهرستان گناوه، ۵۶ هزار و ۲۳۰ مشترک است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر