جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۰۹۶
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: دستگاه سی‌تی‌اسکن در جزیره خارگ راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پیگیرها و رایزنی‌های مستمر صورت گرفته به زودی دستگاه سی تی اسکن در مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ نصب و راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم این دستگاه بتواند پاسخگوی نیازهای تشخیصی بیمارانی که در بیمارستان این جزیره بستری می‌شوند به خوبی تأمین کند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: طی موافقت مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران خرید دستگاه سی‌تی اسکن جزیره خارگ به سرانجام رسیده است و مراحل اداری ترخیص آن از طریق گمرک شهریار در جریان افتاده که این دستگاه پس از ترخیص به جزیره خارگ انتقال داده خواهد شد.

دشتی زاده با اشاره به آماده سازی محل استقرار این دستگاه در جزیره خارگ خاطرنشان کرد: نقشه ساخت محل استقرار دستگاه سی تی اسکن خارگ آماده شده است، که پس از اخذ مجوزهای لازم اقدامات مربوط به حوزه عمرانی این پروژه نیز آغاز خواهد شد.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ یادآور شد: کلام دولت در این بخش چیز جز هم افزایی و همگرایی نخواهد بود، حل مشکلات اهالی صبور و قدردان این جزیره در اولویت است و در این راه باکسی تعارفی نداریم، امیدواریم این معضل سالیان مردم خارگ در حوزه درمان که در دوره‌های گذشته توسط دستگاه‌ها و نهادها و اقشار مردمی پیگیری شده بوده به نتیجه نهایی برسد و گوشه‌ای از مشکلات مردم شریف خارگ حل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر