يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار بوشهر با انتقاد از توجه خاص مسئولان به کلان‌شهرها و عدم توجه کافی به دیگر شهرها، گفت: بوشهر از قافله توسعه عقب افتاده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه شهردار بوشهر اظهار داشت: بوشهر از قافله توسعه عقب افتاده است و متاسفانه آنگونه که شایسته مردم عزیز است، کار انجام نشده است و مطابق با ظرفیت‌ها عمل نشده و در این زمینه عقب هستیم.
کد خبر: ۱۱۸۳۷
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۸

فکرشهر: شهردار بوشهر با انتقاد از توجه خاص مسئولان به کلان‌شهرها و عدم توجه کافی به دیگر شهرها، گفت: بوشهر از قافله توسعه عقب افتاده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه شهردار بوشهر اظهار داشت: بوشهر از قافله توسعه عقب افتاده است و متاسفانه آنگونه که شایسته مردم عزیز است، کار انجام نشده است و مطابق با ظرفیت‌ها عمل نشده و در این زمینه عقب هستیم.

\n\n

وی با انتقاد از مسئولان ارشد کشور در کم توجهی به شهرهایی همچون بوشهر بیان داشت: آیا همه کشور همین کلان‌شهرها هستند؛ مسئولان نگران متورم شدن کلان‌شهرها هستند ولی باز هم تا می‌توانند پول به ۹ کلان‌شهر کشور تزریق می‌کنند و شاهد سیل مهاجرت به این شهرها هستیم.

\n\n

شهردار بوشهر با تاکید بر اینکه نگاه‌ها باید تغییر کند، اضافه کرد: یقین دارم که با راهنمایی مردم و نخبگان، همراهی و همکاری استاندار و معاونان و دیگر مسئولان و راهنمایی و ارشادات شورای شهر بوشهر می‌توانیم هر لحظه شاهد تغییرات جدیدی در شهر بوشهر باشیم.

\n\n

شهرداری بوشهر

\n\n

ایجاد تغییرات لحظه‌ای در شهر بوشهر

\n\n

وی تاکید کرد: قول می‌دهم که در یک دوره پنج ساله، بوشهر به یکی از بهترین و زیباترین شهرهای کشور تبدیل شود و این موضوع مستلزم ایجاد تغییرات لحظه‌ای در شهر بوشهر است و به صورت ۲۴ ساعته باید کار کنیم و شب و روز نمی‌شناسیم و این قول‌ها را به نیابت از همه کارکنان شهرداری به مردم می دهم که همه تلاش خود را برای رضایت‌مندی مردم به کار بگیریم.

\n\n

میگلی‌نژاد از تلاش برای توسعه متوازن در شهر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: بوشهر کنونی باید در ذهن همه ما ثبت شود تا در ماه‌های آینده و سال‌های اینده به خوبی تغییرات را درک کنیم.

\n\n

انرژی اتمی سهم خود در توسعه بوشهر را بدهد

\n\n

وی خواستار تلاش مدیران وزارت‌خانه‌ها برای کمک به توسعه بوشهر شد و ادامه داد: همه انتظارات نباید از شهرداری و شورای شهر و استانداری باشد و وزارت‌خانه ها باید سهم خود را در توسعه بوشهر ایفا کنند.

\n\n

شهردار بوشهر خاطرنشان ساخت: انرژی اتمی بزرگترین نیروگاه کشور را در بوشهر ایجاد کرده است و مردم مشکلات این نیروگاه را تحمل می‌کنند و پس باید سهم انرژی اتمی در توسعه بوشهر دیده شود و همچنین سازمان بنادر و دریانوردی نیز سهم خود در توسعه بوشهر را پرداخت کند.

\n\n

جمعیت بوشهر ۲ برابر می شود/ سیل مهاجرت به بوشهر

\n\n

وی گفت: باید تلاش کنیم تا برای مردمی که این شهر و این نقطه از جهان را برای زندگی انتخاب کرده‌اند، از انتخابشان پشیمان نشوند و مردم بوشهر سرشان را بالا بگیرند و بگویند که در بهترین نقطه دنیا زندگی می‌کنند.

\n\n

میگلی نژاد با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم ظرفت چهار تا پنج سال آینده جمعیت بوشهر دو برابر جمعیت کنونی شود، افزود: به خاطر موقعیت مطلوبی که در شهر بوشهر ایجاد می‌شود، شاهد مهاجرت‌های گسترده به بوشهر خواهیم بود و از هر نقطه کشور مردم به این نقطه سرازیر می‌شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر