پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: سازمان های مردم نهاد برای تداوم حیات خود به حمایت نیاز دارند.\n\nبه گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری گناوه به نقل از عبدالنبی یوسفی در نشست با معاون و کارشناسان اداره کل امور اجتماعی استانداری بوشهر افزود: برای توسعه فعالیت های اجتماعی بویژه درمیان جوانان، وجود سمن ها در حوزه های مختلف باید به یک نیاز عمومی تبدیل شود.\n\nوی اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد باید شرایط روز و وضعیت محیط جغرافیایی محل فعالیت خود را در ارایه برنامه ها مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۱۱۹۲۰
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: سازمان های مردم نهاد برای تداوم حیات خود به حمایت نیاز دارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری گناوه به نقل از عبدالنبی یوسفی در نشست با معاون و کارشناسان اداره کل امور اجتماعی استانداری بوشهر افزود: برای توسعه فعالیت های اجتماعی بویژه درمیان جوانان، وجود سمن ها در حوزه های مختلف باید به یک نیاز عمومی تبدیل شود.

\n\n

وی اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد باید شرایط روز و وضعیت محیط جغرافیایی محل فعالیت خود را در ارایه برنامه ها مورد توجه قرار دهند.

\n\n

فرماندار گناوه بیان کرد: شناسایی مشکلات و تبدیل آن به مطالبه عمومی یکی از مهمترین کارکردهای سازمان های مردم نهاد است که می تواند نقشی موثر و نتیجه بخشی در برطرف کردن مشکلات فراروی آنان داشته باشد.

\n\n

معاون اداره کل امور اجتماعی استانداری بوشهر نیز بر ضرورت احیای سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و گفت: احیای اعتماد از دست رفته در میان جوانان یکی از مهمترین اقدامات در این ارتباط است.

\n\n

ایمانی افزود: سمن ها می توانند درکنار نقش مشورتی برای سازمان های دولتی، در تقویت کارکردهای فرهنگی و اجتماعی ایفای نقش کنند.

\n\n

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر