جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۷۱۱
سه‌شنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: موازی‌کاری از آسیب‌های حوزه اشتغال خرد در استان بوشهر است که باید با هم‌افزایی دستگاه‌ها این چالش رفع شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح سه‌شنبه در نشست با مدیرعامل بنیاد علوی اظهار داشت: توسعه اشتغال در استان بوشهر به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در دستور کار است و پیگیری فراوانی در این زمینه داریم.

وی به وجود برخی مشکلات در زمینه اشتغال خرد در استان اشاره کرد و افزود: موازی کاری در زمینه اشتغال خرد به عنوان یکی از مسائل اساسی محسوب می‌شود و نیاز است که هم‌افزایی لازم در این زمینه انجام شود.

استاندار بوشهر یکی از مهمترین مطالبات مردم را تأمین اشتغال پایدار عنوان کرد و ادامه داد: برنامه مشترک استانی دو ساله در حوزه خدمات با بنیاد علوی تدوین شود تا نقشه راهی برای چهارچوب همکاری مشترک ما باشد.

وی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را ضروری دانست و افزود: در استان بوشهر تجربه موفق در حوزه پرورش جلبک در منطقه دهرود وجود داشته است و باید این صنعت گسترش پیدا کند.

محمدی‌زاده تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در دشتستان وجود دارد که از جلبک مواد آرایشی تولید می‌کند که از بنیاد می‌خواهیم حمایت‌های لازم را انجام دهند.

در ادامه این نشست خاوئی مدیرعامل بنیاد علوی قول مساعدت در این طرح را داد و در پایان این نشست تفاهم‌نامه‌های مشترک بنیاد علوی و استانداری بوشهر در حوزه اشتغال، مسکن، جهیزیه و … به امضا رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر