جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۶۴۱
شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

فکرشهر: رئیس بهزیستی شهرستان تنگستان گفت: طی یک سال گذشته ۳۵۸ مورد وسایل کمک توانبخشی بین معلولان تنگستان توزیع شده است.

به گزارش فکرشهر، خدیجه جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان تنگستان هزار و ۴۹۳ معلول تحت حمایت خود دارد که ۸۱۶ نفر از معلولین ماهیانه مستمری دریافت می‌کنند.

رئیس بهزیستی شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته ۲۳ میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال ریال به عنوان مستمری ماهیانه برای معلولین شهرستان تنگستان واریز شده است.

وی افزود: در راستای ایجاد فرصت‌های برابر در راستای مشارکت افراد معلول در جامعه و به منظور توانمند سازی معلولین و امکان جابجایی و ارتقای سطح توانمندی معلولین وسایل کمک توانبخشی با توجه به نوع و شدت معلولیت و ارزیابی صورت گرفته وسایل کمک توانبخشی بین معلولین توزیع شده و علاوه بر وسایل کمک توانبخشی تعداد ۳۵۰ بسته پوشیه برای معلولین بستری توزیع شده است.

جمالی اضافه کرد: طی یک سال گذشته ۳۵۳ مورد وسایل کمک توانبخشی به ارزش ۹۶۵ میلیون ریال که شامل تخت، ویلچر، عصا، تشک مواج، سمعک و غیره توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین در یک سال گذشته ۷۳۰ میلیون ریال هزینه بابت اندام مصنوعی و قطعات و خدمات توانبخشی شامل گفتار درمانی فیزیوتراپی و سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال حق پرستاری افراد ضایعه نخاعی برای ۲۸ نفر و پنج میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال حق پرستاری خانواده محور برای ۴۴ نفر از معلولین پرداخت شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر