جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: دو گلوله توپ از قرارگاه شهید زین الدین سپاه اصفهان به اشتباه شلیک شد. یکی از گلوله‌‌ها در حوالی سیتی سنتر این شهر و دیگری در پارک شهرک سپاهان شهر اصابت کرد...
کد خبر: ۱۲۱۹۵
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: دو گلوله توپ از قرارگاه شهید زین الدین سپاه اصفهان به اشتباه شلیک شد. یکی از گلوله‌‌ها در حوالی سیتی سنتر این شهر و دیگری در پارک شهرک سپاهان شهر اصابت کرد.

\n\n

عضو مجمع نمايندگان استان اصفهان در مجلس شواي اسلامي جزئيات حادثه امروز در اصفهان و اصابت دو گلوله توپ به سپاهان‌شهر را تشريح کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از نسیم، حسينعلي حاجي دليگاني عضو مجمع نمايندگان استان اصفهان در مجلس شواي اسلامي در تشريح جزئيات حادثه امروز چهارشنبه اصفهان و اصابت دو گلوله توپ به سپاهان‌شهر، گفت: طبق اطلاعات به‌ دست آمده ظاهرآ امروز مانوري برگزار شده که بر اثر اشتباه در تشخيص‌ گرا، توپ‌ها به اطراف استخري در سپاهان‌شهر اصابت کرده است. 

\n\n

وي افزود: اينکه شليک توپ‌ها از سوي ارتش يا سپاه بوده هنوز مشخص نبوده و در حال بررسي است.اين نماينده خاطرنشان کرد: در اين حادثه دو نفر مجروح شدند.
\n 
\nاین واقعه تلفات جانی در پی نداشت.

\n\n

شلیک اشتباهی 2 گلوله توپ جنگی در اصفهان!در همین حال، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: هیچ یک از مجموعه ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران امروز نه تمرین نظامی داشته‌‌اند و نه هیچ گلوله‌ای شلیک شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر