جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۸۲۱
شنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۴

فکرشهر: رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر از پذیرش ۱۳۰۰ دانشجوی جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: سال تحصیلی جدید با ۸ هزار دانشجو آغاز شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد مدرسی با تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به آغاز سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر از ۱۹ شهریور اشاره کرد و گفت: فعالیت آموزشی ۸ هزار دانشجو این مرکز آموزش عالی آغاز شده است.
 
وی تعداد دانشجویان جدید این دانشگاه را ۱۳۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: دانشگاه خلیج فارس بوشهر ۹ دانشکده با ۲۵۵ عضو هیئت علمی تمام وقت دارد و ۶۰۰ دانشجوی بین‌المللی در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری  هم در آن مشغول به تحصیل هستند.
 
به گفته رئیس دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر، در سال تحصیلی جدید ۴۷ نفر در ۱۳ رشته گرایش دکتری و ۳۷۰ نفر در ۶۱ رشته گرایش کارشناسی ارشد پذیرش شده‌اند و یک هزار و ۳۰۰ نفر نیز در ۳۱ رشته دوره کارشناسی پذیرفته می‌شوند.
 
وی با اشاره به وضعیت خوابگاه دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر، گفت: ظرفیت خوابگاه این دانشگاه ۴ هزار نفر است و تا کنون امکانات خوابگاهی برای همه دانشجویانی که مراجعه کرده‌اند تامین شده است.
 
مدرسی با بیان اینکه ۵۰ درصد دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس غیربومی و نیازمند خوابگاه هستند، از اسکان ۳ هزار دانشجو در خوابگاه‌های این دانشگاه تا کنون خبر داد.
 
وی تاکید کرد: دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر با آغاز دهه چهارم فعالیت خود انتظار می‌رود در حل مسائل و مشکلات جامعه نقش موثری ایفا کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر