چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی هفته جاری با افزایش سرعت باد در جنوب کشور، خلیج فارس مواج می‌شود\n\nبه گزارش فکرشهر، پیام مساعدی با تشریح وضعیت آب و هوای استان بوشهر، اظهار داشت: افزایش سرعت وزش بادهای شمالی و شمال غربی را از امروز در سطح استان و خلیج فارس خواهیم داشت.\n\nوی از تداوم این وضعیت تا آخر هفته جاری خبر داد و بیان داشت: مواج و متلاطم شدن خلیج فارس طی هفته جاری از پدیده‌های غالب خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۴۸۳
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۵

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی هفته جاری با افزایش سرعت باد در جنوب کشور، خلیج فارس مواج می‌شود

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی با تشریح وضعیت آب و هوای استان بوشهر، اظهار داشت: افزایش سرعت وزش بادهای شمالی و شمال غربی را از امروز در سطح استان و خلیج فارس خواهیم داشت.

\n\n

وی از تداوم این وضعیت تا آخر هفته جاری خبر داد و بیان داشت: مواج و متلاطم شدن خلیج فارس طی هفته جاری از پدیده‌های غالب خواهد بود.

\n\n

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به اینکه در سال جاری میزان بارندگی چندانی را در سطح استان نداشته‌ایم، مناطق مختلف استان خشک است و احتمال بروز پدیده گرد و غبار محلی وجود دارد.

\n\n

وی سرعت باد را بین ۱۶ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و افزود: از دوشنبه تا چهارشنبه سرعت باد افزایش خواهد یافت و در سطح دریا تا ۵۴ کیلومتر هم می‌رسد.

\n\n

مساعدی اضافه کرد: ارتفاع موج در خلیج فارس بین ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر است و از فردا احتمال می‌رود که تا ۲۱۰ سانتیمتر نیز برسد.

\n\n

وی در ارتباط با وضعیت دما نیز گفت: افزایش یا کاهش قابل‌توجهی در مورد دما نخواهیم داشت ولی اوایل صبح شاهد کاهش دما نسبت به روزهای قبل هستیم و هنگام ظهر افزایش دما را شاهد هستیم.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر