دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۳۴۳
پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تخریب و ترور نشانه ضعف دشمنان ایران اسلامی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح پنجشنبه در نشست با معاون منابع انسانی وزارت کشور اظهار داشت: دشمنان انواع تهاجم شامل فرهنگی، رسانه‌ای، اجتماعی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و… را بر علیه کشور ما راه انداخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان جنگ ترکیبی را در دستور کار خود دارند تصریح کرد: همه این فتنه‌ها دارای نمونه سابق هستند و ما باید با تحلیل دقیق سابق به مقابله با این تهدیدها برویم.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: این جریان فتنه و اتفاقات طبیعی است؛ دشمن در شرایط کنونی به این نتیجه رسیده است که جهان در آستانه تغییری بزرگ و تحول عظیمی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌خواهند ایران در این تحول عظیم حضور و وجود داشته باشد اضافه کرد: احزابی را تشکیل داده‌اند که وارد صحنه شوند و با ابزار مختلف جنگ ترکیبی را با پوشش رسانه ایجاد کرده‌اند تا ایران را تضعیف کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: دشمنان می‌خواهند قدرت ایران را کاهش دهند و در محاسبات خود می‌پنداشتند که قدرت ایران طی ۴۰ روز دچار تضعیف می‌شود. تمرکز آنها بر روی مدارس و دانشگاه‌ها بود.

وی افزود: ایران با یک مدیریت فوق‌العاده نرم ورود کرده و امور را تفکیک کرد و شعله‌ها را خاموش کردند و دشمنان به این نتیجه رسیدند که باز هم شکست خورده‌اند و به این نتیجه رسیدند که فقط می‌توانند تخریب‌های جزئی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تخریب‌های جزئی را نشانه ضعف دشمنان دانست و گفت: ترور مردم بی‌گناه در حرم مطهر شاهچراغ نشانه ضعف دشمنان است.

وی ادامه داد: جهان آینده نیازمند همراهی ایران است و نمی‌توانند بدون توجه به ایران حرکت کنند؛ تمدن نوین و مدیریت استراتژیک جهانی از اروپا به سمت آسیا در حرکت است. تمدن به سمت مجرای اصلی خودش در حال حرکت است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه جنگ احزاب نشانه ضعیف شدن دشمن است خاطرنشان کرد: این کشورها با هم جمع شدند تا علیه ایران حرکت کنند ولی باز هم برای آنها نتیجه بخش نبود.

امام جمعه بوشهر گفت: در دولت سیزدهم شاهد دیپلماسی فعال آسیایی هستیم و دیپلماسی اقتصادی نیز فعال‌تر شده است و حرکت درستی انجام شده و دشمنان دنبال تخریب این روند هستند.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید به اندازه چند نفر کار کنند اظهار داشت: میزان مصنویت و سلامت در جریان فتنه بستگی به نحوه قرار گرفتن در کنار رهبری دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر