دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون برنامه ریزی سازمان بنادر و دریانوردی:
کد خبر: ۱۳۷۹۰۶
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ساماندهی وضعیت تشکیلاتی و تأمین نیازهای ساختاری از اولویت‌های این سازمان برای بنادر جنوبی کشور است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسن بیگ محمدلو چهارشنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع با مدیران اداره کل و بنادر تابعه استان بوشهر پیرامون بررسی نیازمندی‌ها و مسائل و چالش‌های حوزه‌های منابع انسانی، رفاه و بودجه اظهار کرد: تأمین نیروی انسانی متخصص و نخبه برای بکارگیری در بنادر جنوبی کشور به عنوان یکی از اولویت‌های راهبردی سازمان است که مجوزهای موردنیاز آن نیز صادر شده است.

وی بیان کرد: با تأمین نیروهای موردنیاز بنادر از بین نخبگان بدون تردید سرعت پیشبرد اهداف سازمانی نیز دوچندان خواهد شد.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: در حوزه نیروی انسانی توجه بیشتر به مسائل معیشتی در اولویت‌های اصلی قرار دارد که برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

بیگ محمدلو ادامه داد: توسعه مسائل حاکمیتی و تحقق درآمدهای سازمان جهت تعریف بهینه طرح‌های توسعه‌ای در بنادر کشور نیز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در دستور کار جدی سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد.

وی گفت: بنادر به عنوان نبض تپنده اقتصاد کشور در شرایط تحریمی هستند که رونق و پویایی آنها ارتباط مستقیمی با بهبود وضعیت اقتصادی کشور دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر