جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آئینی با حضور مسئولان، بیمارستان صحرایی تخصصی شهید نادر مهدوی در روستای جزیره شمالی بخش ریگ شهرستان گناوه آغاز به کار کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ظهر شنبه در آئین افتتاح بیمارستان صحرایی تخصصی شهید نادر مهدوی اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف خدمات بسیار خوبی را به مردم و به ویژه محرومین و مستضعفان ارائه می‌کند که یکی از نمونه‌های آن، ارائه خدمات درمانی است.
کد خبر: ۱۳۸۰۳
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲

فکرشهر: در آئینی با حضور مسئولان، بیمارستان صحرایی تخصصی شهید نادر مهدوی در روستای جزیره شمالی بخش ریگ شهرستان گناوه آغاز به کار کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ظهر شنبه در آئین افتتاح بیمارستان صحرایی تخصصی شهید نادر مهدوی اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف خدمات بسیار خوبی را به مردم و به ویژه محرومین و مستضعفان ارائه می‌کند که یکی از نمونه‌های آن، ارائه خدمات درمانی است.

\n\n

عبدالکریم جمیری با بیان اینکه ارائه خدمات بسیج به صورت تخصصی و بدون مزد و منت است، اضافه کرد: خدمات‌دهی به محرومین از بهترین کارها است و همه ما باید تلاش کنیم که بتوانیم کمکی به دیگران و جامعه و این نظام و انقلاب داشته باشیم.

\n\n

وی با تاکید بر لزوم تقویت و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در عرصه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه‌های گوناگون توانسته خدمات مناسبی را در دورترین و محروم‌ترین نقاط کشور ارائه کند.

\n\n

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خدمات بسیجی‌ها را بسیار ارزشمند خواند و ادامه داد: پزشکان بسیجی نیز در قالب طرح‌های بیمارستان صحرایی و دیگر برنامه‌ها خدمات بسیار خوبی ارائه می‌کنند.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان نیز باید در خدمت محرومان باشند و به آنها خدمات‌دهی کنند، تصریح کرد: برپایی بیمارستان صحرایی در این منطقه می‌تواند منشا خدمات گوناگونی در بخش بهداشت و درمان و توسعه سلامت باشد.

\n\n

ارائه خدمات درمانی در ۱۲ رشته

\n\n

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر نیز در این آئین به تلاش‌های صورت گرفته برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون طرح‌های بسیار خوبی با حضور پزشکان بسیجی در نقاط مختلف استان اجرا شده است.

\n\n

حسن ملکی زاده به اهمیت بسیار بالای راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی برای خدمات‌دهی مناسب به مردم در نقاط محروم اشاره کرد و گفت: بیمارستان صحرایی تخصصی شهید نادر مهدوی نهمین بیمارستان در استان بوشهر است که از سوی جامعه پزشکی استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

\n\n

وی به ارائه خدمات رایگان درمانی در قالب این بیمارستان صحرایی اشاره کرد و افزود: در صورتی که بیماران مشکلی داشته باشند، پس از حضور در این بیمارستان صحرایی به مرکز استان ارجاع می‌شوند.

\n\n

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با اشاره به ارائه خدمات این بیمارستان طی سه روز به بیماران، اضافه کرد: پزشکان متخصص بسیجی در ۱۲ رشته تخصصی در این بیمارستان به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

\n\n

لزوم توسعه خدمات بهداشتی و درمانی

\n\n

امام جمعه گناوه نیز در این مراسم با تقدیر از متولیان ایجاد و راه‌اندازی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان گناوه، اظهار داشت: ایجاد شرایط دسترسی مناسب به شرایط بهداشتی و درمانی بسیار مهم است که توسط این بیمارستان فراهم می شود.

\n\n

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی خواستار تداوم چنین حرکت‌هایی شد و اضافه کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم مربوط به بخش سلامت است که امیداریم مسئولان در این راستا قدم‌های محکمی بردارند.

\n\n

وی به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی تخصصی شهید نادر مهدوی همزمان با آغاز دهه کرامت اشاره کرد و افزود: این بیمارستان مایه خیر و برکات زیادی برای خدمات دهی مناسب به مردم است.

\n\n

دولت بر توسعه سلامت مصمم است

\n\n

بخشدار ریگ نیز در این آئین به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به موضوع سلامت و بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: یکی از طرح‌های مهم دولت اجرای طرح تحول نظام سلامت است که حاصل آن افزایش میزان رضایت مندی مردم از خدمات ارائه شده است.

\n\n

مسعود شیرافکن به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توسعه بخش سلامت اشاره کرد و ادامه داد: دولت حرکت‌های خوبی را در بخش سلامت شروع کرده است و مردم نیز در نقاط مختلف کشور از این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

\n\n

وی با تقدیر از بسیج جامعه پزشکی برای ایجاد و راه‌اندازی این بیمارستان صحرایی در بخش ریگ، خاطرنشان کرد: در عرصه‌های مختلف شاهد خدمات‌دهی توسط اقشار مختلف بسیج هستیم.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر