پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان با گرامیداشت هفته دولت دو طرح کشاورزی و یک طرح بهداشتی در شهرستان گناوه به بهره برداری رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرماندارگناوه روز جمعه درآیین افتتاح این طرح ها گفت: با حمایت از تولیدکنندگان، جایگاه شهرستان گناوه در تولیدات دامی بسیار حایز اهمیت است.\nعبدالنبی یوسفی افزود: اقدامات انجام شده در راستای برطرف شدن مشکل عرضه و فروش مرغداران، تقاضاهای بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۴۱۴۶
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: همزمان با گرامیداشت هفته دولت دو طرح کشاورزی و یک طرح بهداشتی در شهرستان گناوه به بهره برداری رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندارگناوه روز جمعه درآیین افتتاح این طرح ها گفت: با حمایت از تولیدکنندگان، جایگاه شهرستان گناوه در تولیدات دامی بسیار حایز اهمیت است.
\nعبدالنبی یوسفی افزود: اقدامات انجام شده در راستای برطرف شدن مشکل عرضه و فروش مرغداران، تقاضاهای بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه افزایش یافته است.

\n\n

وی، احداث طرح های بزرگ در روستاها را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این اقدامات علاوه بر اشتغال زایی نقشی مهم در تامین امنیت غذایی مردم و نیز ماندگاری روستاییان خواهد داشت.

\n\n

\n\n

فرماندار گناوه گفت: گسترش خدمات در روستاها و ارتقای سطح معیشتی روستانشینان از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید است.

\n\n

وی بیان کرد: حمایت از بخش خصوصی در راستای اشتغال زایی و تامین نیازهای کشور از دیگر اهداف دولت است که با بهره برداری از طرح هایی از این دست به ثمر می نشیند.

\n\n

مدیرجهادکشاورزی گناوه هم گفت: مرغداری 50 هزار قطعه ای در روستای شول و واحد پرواربندی صنعتی دارباغ در روستای بهمنیاری احداث شده است.

\n\n

سیدحسن موسوی افزود: مرغداری 50هزارقطعه ای سیمرغ پارس دریا با اعتباری بیش از 14 میلیاردریال در زمینی به مساحت 20هزار متر مربع و ایجاد 11 فرصت شغلی احداث و همچنین یک واحد پرواربندی با ظرفیت 200راس گوساله پرواری در زمینی به مساحت سه هزارمترمربع با اعتباری بیش از 2 میلیارد ریال و اشتغالزایی چهار نفر با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شد.

\n\n

\n\n

همچنین بمناسبت گرامیداشت هفته خانه بهداشت روستای شول شهرستان گناوه با حضور مسوولان به بهره برداری رسید.

\n\n

فرماندار گناوه در آیین افتتاح این طرح گفت: یکی از مهمترین دستاوردها و افتخارات دولت تدبیر و امید توجه ویژه به سلامت مردم و تقویت حوزه بهداشت و درمان است.

\n\n

عبدالنبی یوسفی افزود: گسترش پوشش بیمه ای، کاهش چشمگیر سهم پرداختی مردم و تقویت بیمارستان ها و درمانگاه ها از مهمترین اقدامات حوزه بهداشت و درمان دولت یازدهم با اجرای طرح تحول نظام سلامت است.

\n\n

وی به تصویب اعتبارات مناسب در کمیته برنامه ریزی شهرستان گناوه برای تقویت حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: امسال نیز با تخصیص اعتبار مناسب توجه ویژه ای به این بخش بویژه در روستاها خواهد شد.

\n\n

دکتر علی زکی زاده سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه نیز گفت: خانه بهداشت روستای شول با 90متر زیربنا و اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال احداث شده است.

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر