شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان گناوه گفت: زیرساخت‌های روستایی شهرستان گناوه توسعه می‌یابد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی در آئین افتتاح پروژه بوستان روستایی در روستاهای گناوه اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی برای توسعه زیرساخت‌ها در گناوه صورت گرفته است و طرح‌های مهمی اجرا می شود.\n\nوی اضافه کرد: ساخت و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای شهرستان از سال گذشته آغاز شده و امسال نیز ادامه دارد و همه روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت استان صاحب زمین چمن مصنوعی می‌شوند.\n\n
کد خبر: ۱۴۲۱۷
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: فرماندار شهرستان گناوه گفت: زیرساخت‌های روستایی شهرستان گناوه توسعه می‌یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی در آئین افتتاح پروژه بوستان روستایی در روستاهای گناوه اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی برای توسعه زیرساخت‌ها در گناوه صورت گرفته است و طرح‌های مهمی اجرا می شود.

\n\n

وی اضافه کرد: ساخت و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای شهرستان از سال گذشته آغاز شده و امسال نیز ادامه دارد و همه روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت استان صاحب زمین چمن مصنوعی می‌شوند.

\n\n

گناووه

\n\n

دهیار روستای مال قائد شهرستان گناوه نیز در حاشیه این آئین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روستای مال قائد پر جمعیت ترین روستای شهرستان گناوه به شمار می آید و نیازمند گسترش امکانات رفاهی است که با انجام اقداماتی از قبیل بوستان محله ای گلستان این روند آغاز شده است.

\n\n

محمد بستانی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با اعتباری معادل ۱۱۶ میلیون تومان برای احداث و ۳۴ میلیون تومان برای  تجهیز وسایل بازی پلی اتیلن و فلزی از اعتبارات ارزش افزوده سهمیه دهیاری مال قاید ایجاد شده است.

\n\n

بستانی در ادامه با اشاره به نوآوری در طراحی این بوستان محله ای خاطرنشان ساخت: طراحی پارک محله ای مال قاید به صورت دایره و نیم دایره است که این نوع طراحی در استان کم نظیر بوده است.

\n\n

وی تصریح کرد: اجرای چنین پارک هایی نیز مشکلات خاص خود را دارند و تلاش شده است تا دیدن نقاشی گل گیاه و منظره های ایجاد شده بر دیوارهای بوستان خالی بر جذابیت بصری آن بیافزاید.

\n\n

بستانی با اشاره به استفاده مصالح بسیار مرغوب در ساخت این بوستان اضافه کرد: تعداد سه آلاچیق،۷صندلی سه نفره، ۱۲ پایه چراغ تزئینی پارکی، ۶ سطل آشغال و تعداد ۷۰۰ نهال شمشاد اهوازی در این بوستان ایجاد و غرس شده است.

\n\n

وی با قدردانی از زحمات عالی نژاد مدیرکل امورروستایی استانداری بوشهر، یوسفی فرماندار و امیری بخشدار مرکزی شهرستان گناوه بیان کرد: حمایت ها و همکاری خوب این بزرگواران با دهیاری و شورای روستای مال قائد بسیار حایز اهمیت و ستودنی است و عمران و آبادانی این روستا در سایه حمایت بیشتر آنها رو به رشد خود را سریع تر طی خواهد کرد.

\n\n

به نوشته ی مهر، دهیار روستای مال قائد شهرستان گناوه در پایان گفت: از مسئولان شهرستان می خواهم تا هر چه سریعتر فکری برای پایان دادن به بحران تقاطع حادثه خیز این روستا در جاده گناوه - دیلم که منجر به فوت بسیاری از هموطنان و اهالی این روستا شده است، کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر