دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۵۷۷
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه وشهرسازی استان بوشهر از رفع تصرف ۶۰ هزار و ۷۷۹ متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سرهنگ رضا جعفری بیان کرد: ماموران یگان حفاظت از اراضی استان در ادامه طرح مقابله با زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی و دولتی، با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از تصرف غیر قانونی مقادیر زیادی از اراضی ملی به‌دست یک فرد فرصت طلب و قانون‌گریز در شهرستان بوشهر مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
 
وی افزود: پس از بررسی‌های دقیق و میدانی صورت گرفته از سوی کارشناسان مشخص شدکه فردی به صورت غیر قانونی با دیوارکشی و فنداسیون در اراضی ملی اقدام به تصرف ۶۰ هزار و ۷۷۹ مترمربع از اراضی دولتی در شهر بوشهر نزدیک میدان امام کرده است.
 
فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه وشهرسازی استان ادامه داد: با تلاش همه جانبه ماموران انتظامی و هماهنگی قضائی و با حضور نیرو‌های یگان حفاظت راه وشهرسازی اراضی مذکور رفع تصرف شدند.
 
وی ارزش زمین‌های رفع تصرف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان اقتصادی ۶۰۰ میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: در این رابطه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
 
سرهنگ جعفری تاکید کرد: حفظ بیت‌المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست سودجویان همواره با جدیت و اقتدار در دستور کار پلیس قرار دارد و به شدت با متخلفان و متصرفان اراضی ملی و دولتی برخورد می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر