جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی دشتستان گفت: محموله کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان، پاسدار ابوالقاسم پاکدامن افزود: در راستای مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، عوامل انتظامی این فرماندهی در حین کنترل وسایط نقلیه عبوری در یکی ازمحورهای خروجی شهرستان به سه دستگاه تریلر مشکوک و آن ها را توقیف کردند.
کد خبر: ۱۴۵۰۱
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی دشتستان گفت: محموله کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان، پاسدار ابوالقاسم پاکدامن افزود: در راستای مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، عوامل انتظامی این فرماندهی در حین کنترل وسایط نقلیه عبوری در یکی ازمحورهای خروجی شهرستان به سه دستگاه تریلر مشکوک و آن ها را توقیف کردند.

\n\n

وی اظهارداشت: مأمورین انتظامی با بازدید این وسایط نقلیه بیش از 989 دستگاه پمپ تک سیلندر، 25 دستگاه ترانس ، 126 دستگاه آبسردکن و آبگرمکن و تعداد 26 دستگاه یخچال فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

\n\n

وی گفت: در همین ارتباط شش نفر متهم دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه و وسایط نقلیه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز دشتستان تحویل شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر