پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور علاقمندان به حوزه آواها و نواهای جنوب، بازبینی جشنواره استانی آواها و نواهای جنوب در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس گناوه انجام شد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از مهر؛ معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان گناوه صبح شنبه در حاشیه این آئین اظهار داشت: استقبال و حضور شرکت کنندگان در بازبینی جشنواره استانی آواها و نوا های جنوب بسیار خوب بود.\n\n
کد خبر: ۱۴۵۶۱
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲

فکرشهر: با حضور علاقمندان به حوزه آواها و نواهای جنوب، بازبینی جشنواره استانی آواها و نواهای جنوب در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس گناوه انجام شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر؛ معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان گناوه صبح شنبه در حاشیه این آئین اظهار داشت: استقبال و حضور شرکت کنندگان در بازبینی جشنواره استانی آواها و نوا های جنوب بسیار خوب بود.

\n\n

جشنواره استانی آواها و نواهای جنوب

\n\n

عبدالرضا محمدی نژاد گفت: جشنواره استانی آواها و نواهای جنوب در صورتی بازبینی آن در گناوه صورت گرفت که هنرمندان و مداحان برای حضور در این جشنواره با شور و اشتیاق فراوان به مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس آمدند و بازبینی انجام شد.

\n\n

محمدی نژاد در ادامه خاطرنشان ساخت: هنرمندان موسیقی این شهرستان از توان بالایی برخوردارند که تا حالا به خوبی از این توان استفاده بهره گرفته نشده است.

\n\n

وی اضافه کرد: خوشبختانه امروز فرصتی پیش آمد تا به گونه‌ای این امر محقق شود؛ اگر چه تعدادی از هنرمندان خوب موسیقی در گناوه حضور ندارند که بازبینی کار آنها برای اول مهر در بوشهر موکول شد.

\n\n

جشنواره استانی آواها و نواهای جنوب

\n\n

محمدی نژاد تصریح کرد: بازبینی جشنواره توسط اصغر قربانی و حسام حق پرست انجام گرفت که با توجه نبودن برخی از هنرمندان این عرصه در گناوه باز هم رضایت خوبی از هنرمندان گناوه ای وجود داشت.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: در آخر با توجه به اینکه تعدادی از هنرمندان گناوه و بندرریگ حضور داشته و بازبینی داده اند و تعدادی دیگر از هنرمندان بازبینی اشان به مهر ماه موکول شد، نتیجه بازبینی متعاقبا اعلام خواهد شد.

\n\n

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه در پایان گفت: این جشنواره در ماندگاری، حفظ و احیای آواها و نواهای جنوب تاثیر بسیار بزرگی دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر