جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار آبپخش از اتمام پاکسازی معابر شهری آبپخش که پس از وقوع طوفان دچار مشکلات ظاهری شده بودند، خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین عباسی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر در آبپخش اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب‌ به شهروندان آبپخشی برای رفع مشکلات ناشی از بحران پس از وقوع طوفان عصر پنج‌شنبه موضوعی است که با جدیت به آن توجه داشته‌ایم.\n\nوی افزود: توجه به هشدارهای اداره کل مدیریت بحران استان بوشهر از رویکردهای مهمی است که در شهرداری آبپخش به آن توجه داریم و این موارد را همواره مد نظر داریم.
کد خبر: ۱۴۵۶۸
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۹

فکرشهر: شهردار آبپخش از اتمام پاکسازی معابر شهری آبپخش که پس از وقوع طوفان دچار مشکلات ظاهری شده بودند، خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین عباسی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر در آبپخش اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب‌ به شهروندان آبپخشی برای رفع مشکلات ناشی از بحران پس از وقوع طوفان عصر پنج‌شنبه موضوعی است که با جدیت به آن توجه داشته‌ایم.

\n\n

وی افزود: توجه به هشدارهای اداره کل مدیریت بحران استان بوشهر از رویکردهای مهمی است که در شهرداری آبپخش به آن توجه داریم و این موارد را همواره مد نظر داریم.

\n\n

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: از بدو وقوع طوفان با آمادگی کامل در سطح شهر حضور داشته‌ و شاهد فعالیت تیم‌های کشیک در واحدهای عمران، فضای سبز، خدمات ایمنی و آتش‌نشانی در سطح شهر بوده‌ایم.

\n\n

عباسی بیان داشت: در اثر طوفان عصر پنج‌شنبه شاهد آسیب به درختان و فضای سبز آبپخش بودیم و بخش زیادی از تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردهای سطح شهر دچار خمیدگی و آسیب شدند.

\n\n

وی اضافه کرد: جمع‌آوری درخت‌های قطع‌شده، فضاهای سبز و معابر اصلی شهر آبپخش از اولویت‌هایی است که بلافاصله پس از قطع طوفان شاهد آن بودیم و هم‌اکنون 100 درصد درختان قطع شده و فضاهای سبز آبپخش جمع‌آوری شده‌اند.

\n\n

به نوشته ی فارس، این مسئول اذعان داشت: آمادگی کامل برای ارائه خدمات سخت‌افزاری در زمینه پاکسازی معابر سطح شهر که در اثر وقوع شهر مسدود شده‌اند را داریم و در این زمینه اطلاع‌رسانی وسیعی صورت گرفته است.

\n\n

شهردار آبپخش عنوان کرد: هم‌اکنون کمیته مدیریت بحران در شهرداری آبپخش فعال است و از همه ظرفیت‌های سخت‌افزاری و توان انسانی شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان استفاده می‌کنیم.

\n\n

عباسی گفت: هم‌اکنون واحد عمران شهرداری آبپخش فعالیت‌ کارشناسی خود را آغاز کرده‌اند و تلاش می‌کنیم تا 72 ساعت آینده برآورد خسارات به تاسیسات عمرانی شهر را به مسئولان ستاد بحران استان و مدیریت عالی شهرستان اعلام کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر