پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آتش سوزی تلفات جانی به همراه نداشت و خسارتی نیز به جایگاه سوخت وارد نشد ولی خودرو سواری سمند (تاکسی شهری) تا 90 درصد دچار حریق شده است.
کد خبر: ۱۵۳۷
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۰

فکرشهر: مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان بوشهر گفت: این آتش سوزی تلفات جانی به همراه نداشت و خسارتی نیز به جایگاه سوخت وارد نشد ولی خودرو سواری سمند (تاکسی شهری) تا 90 درصد دچار حریق شده است.
به گزارش فکرشهر، مهرداد بیوکی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان بوشهر در گفتگو با ناصرون در خصوص آتش سوزی جایگاه سوخت دشتستان اظهار داشت: حدود ساعت 9:30 دقیه امروز جایگاه پمپ بنزین کمال پور شهر برازجان یک آتش سوزی رخ داد که با اقدام به موقع کارکنان این جایگاه و با استفاده از وسایل اطفاء حریق که در محل وجود داشته است مهار شد.

بیوکی با اشاره به این که خساراتی به جایگاه پمپ بنزین وارد نشده است بیان کرد: این آتش سوزی تلفات جانی به همراه نداشت و خسارتی نیز به جایگاه سوخت وارد نشد ولی خودرو سواری سمند (تاکسی شهری) تا 90 درصد دچار حریق شده است.

وی با توجه به اینکه هنوز علت اصلی این حادثه مشخص نیست افزود: برای کشف علت اصلی این حادثه یک اکیب جهت کارشناسی وقوع حادثه به محل اعزام شده اند که هنوز گزارشی در این باره نرسیده است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر