جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: «ما زنده‌ایم». این عنوان تجمعی بود که امروز دختران دانش آموز 17 ساله به مناسبت پاسداشت رشادت‌های «معصومه آباد» بانوی آزاده ایرانی و نویسنده کتاب «من زنده‌ام» در مناطق مختلف استان همزمان با سراسر کشور برگزار کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، این مراسم با شرکت حدود هزارو 800 دانش آموز دختر دبیرستانی در بوشهر، اهرم، برازجان، خورموج و دلوار برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۶۸۵
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: «ما زنده‌ایم». این عنوان تجمعی بود که امروز دختران دانش آموز 17 ساله به مناسبت پاسداشت رشادت‌های «معصومه آباد» بانوی آزاده ایرانی و نویسنده کتاب «من زنده‌ام» در مناطق مختلف استان همزمان با سراسر کشور برگزار کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، این مراسم با شرکت حدود هزارو 800 دانش آموز دختر دبیرستانی در بوشهر، اهرم، برازجان، خورموج و دلوار برگزار شد.

\n\n

در بوشهر تجمع «ما زنده‌ایم» با حضور 400 دانش آموز در حسینیه عاشقان ثاراله برپا شد و دختران دانش آموز ندای من زنده ام با ولایت و من زنده ام با بصیرت زینبی سر دادند.

\n\n

دبیر کنگره دانش آموزی ما زنده‌ایم در بوشهر، هدف از این مراسم را پاسداشت سال‌ها رشادت خانم آباد و دیگر بانوان آزاده، ترویج عفاف و حجاب و زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان عنوان کرد.

\n\n

خانم بحرانی افزود: دانش آموزان با حضور در این تجمع اعلام کردند که از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

\n\n

امروز سالگرد اسارت معصومه آباد امدادگر و آزاده‌ دوران دفاع مقدس، که در اوایل دوران دفاع مقدس و در حالی که 17 سال داشت و همراه با سه بانوی دیگر به اسارت رژیم بعث عراق در آمد. وی چهار سال در اسارت این رژیم بود. 

\n\n

خانم آباد، سال‌ها بعد دست به انتشار کتابی از خاطراتش زد با نام «من زنده‌ام». کتابی که علاوه بر خاطرات دوران اسارتش، خاطراتی از دوران کودکی، پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را در خود جای داده و تقریظ رهبر معظم انقلاب را بر خود دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر