جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان از برگزاری مراسم دهه پایانی صفر در 300 مسجد و حسینیه دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسین غلامی بعد از ظهر امروز در نشست با بانیان مساجد در دشتستان اظهار داشت: در اسلام، مساجد جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذاری دارند و تقویت این اماکن مذهبی و دینی امری لازم و ضروری به شمار می‌رود.\n\nوی افزود: تجهیز مساجد به امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری امری لازم و ضروری است و همه مسئولان و مردم باید در این مسیر کمک کنند.
کد خبر: ۱۷۱۳۲
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان از برگزاری مراسم دهه پایانی صفر در 300 مسجد و حسینیه دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسین غلامی بعد از ظهر امروز در نشست با بانیان مساجد در دشتستان اظهار داشت: در اسلام، مساجد جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذاری دارند و تقویت این اماکن مذهبی و دینی امری لازم و ضروری به شمار می‌رود.

\n\n

وی افزود: تجهیز مساجد به امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری امری لازم و ضروری است و همه مسئولان و مردم باید در این مسیر کمک کنند.

\n\n

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: مساجد نه تنها جایگاهی برای عبادت و مناجات با خداوند به شمار می‌رود بلکه محل تصمیم‌گیری‌های مهم سیاسی، اقتصادی، نظامی و مرکز نشر معارف دین و کانون تربیت جوانان متعهد محسوب می‌‌شود.

\n\n

غلامی از برگزاری مراسمات دهه پایانی صفر در 300 مسجد و حسینیه دشتستان خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در دهه پایانی ماه صفر و به ویژه در روز اربعین و 28 و 29 ماه صفر، برنامه‌های متنوع و ارزشمندی در مساجد و حسینیه‌ها و تکایای شهرستان دشتستان برگزار خواهد شد.

\n\n

وی بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان، حمایت لازم را از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی انجام می‌دهد و امسال بیشترین برنامه‌ها را در این مسیر انجام داده‌ایم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر