چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دکتر ارسلان زارع در ادامه افزود: از آنجایی که همه ی ارکان نظام با رای مردم شکل می گیرد،لازم است زمینه های حضور ،مشارکت و نقش آفرینی بیشتر مردم در همه ی صحنه ها بویژه انتخابات فراهم آید...
کد خبر: ۱۷۱۳۷
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری دشتستان تشکیل جلسه داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این جلسه فرماندار دشتستان ضمن تشکر از بسیجیان به خاطر برنامه های اجرا شده در هفته بسیج و تسلیت مناسبت اربعین حسینی به دوازدهم آذرماه روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی در نخستین ماه های پیروزی انقلاب بر مبنای حقوق انسانی و اصول اسلامی ،تدوین و فصلی تازه در برابر قوانین اساسی سایر کشورها گشوده شد.

\n\n

دکتر ارسلان زارع در ادامه افزود: از آنجایی که همه ی ارکان نظام با رای مردم شکل می گیرد،لازم است زمینه های حضور ،مشارکت و نقش آفرینی بیشتر مردم در همه ی صحنه ها بویژه انتخابات فراهم آید.

\n\n

\n\n

فرماندار دشتستان افزود: مهمترین مولفه ی قدرت و امنیت ملی کشور حضور مردم در صحنه است.

\n\n

وی بیان داشت: لازم است  زمینه های حضور و فعالیت همه ی گروههای سیاسی ،احزاب ،نهادها و شخصیت ها با گرایش و سلیقه های مختلف سیاسی برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخاباتی سالم ،قانونمند،باشکوه و رقابتی فرهم آورده و دراین راستا تلاش می کنیم تا بر اساس قانون زمینه فعالیت چند صدایی نه تنها در دانشگاهها بلکه برای آحاد جامعه فراهم آوریم.

\n\n

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان نیز در این جلسه  گفت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی در کربلا در جهان اسلام بی نظیر است ،اجتماعی که از همه مذاهب با عشق و علاقه فراوان حضور پیدا می کنند .

\n\n

وی افزود: اجتماع اربعین ،اجتماعی  است که بر محور عشق به اهل بیت بطور خودجوش و با هزینه های مردمی صورت می گیرد.

\n\n

امام جمعه برازجان بیان داشت: این اجتماع با عظمت عزت و شوکت شیعه است و در واقع یکی از نشانه های شیعه زیارت اربعین است.

\n\n

مصلح  بر شرکت در اجتماع عزاداران در روز اربعین در شهر برازجان و برگزاری باشکوه این مراسم تاکید داشت.

\n\n

در این جلسه همچنین سرهنگ بناری جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه دشتستان ،برنامه هایی هفته بسیج را گزارش و در ادامه دکتر جعفری رئیس مرکز پیام نور برازجان در خصوص برنامه گرامیداشت روز 16 آذر سخن گفت ، مفتخر رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان نیز ضمن تشکر از اقدامات انجام شده دولت،خواستار اصلاح شبکه های آب و آشامیدنی ،برق و جبران خسارات حوادث های سال جاری شد.

\n\n

هوشیار رئیس بهزیستی دشتستان نیز در خصوص روز جهانی معلولان و برنامه های اجرایی این مناسبت به جلسه توضیح داد.

\n\n

در پایان جلسه روسای ادارات آموزش و پرورش منطقه آب پخش،راه و شهرسازی ،کار ،تعاون و رفاه اجتماعی ،مدیریت  برق نواحی شهرستان معرفی و از مسئولان قبلی تقدیر به عمل آمد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر