چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جلسه سرپرستان مراکز بهداشتی و درمانی با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،قائم مقام رئیس شبکه وکارشناس مسئولین ستادی برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه، رئیس شبکه بهداشت و درمان  دشتستان ،دکتر علیرضا حاجیونی بر  برگزاری جلسه توجیهی  طرح تحول  نظام سلامت در حوزه بهداشت  توسط سرپرستان مراکز، با پرسنل و منطقه تحت پوشش و مسئولین در بخش ها تاکید کرد.
کد خبر: ۱۷۲۱۷
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: جلسه سرپرستان مراکز بهداشتی و درمانی با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،قائم مقام رئیس شبکه وکارشناس مسئولین ستادی برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه، رئیس شبکه بهداشت و درمان  دشتستان ،دکتر علیرضا حاجیونی بر  برگزاری جلسه توجیهی  طرح تحول  نظام سلامت در حوزه بهداشت  توسط سرپرستان مراکز، با پرسنل و منطقه تحت پوشش و مسئولین در بخش ها تاکید کرد.

\n\n

  وی همچنین گفت:  خدمات نوین بهداشتی باید به صورت مطلوب و بر اساس مفاد نامه و دستورالعملهای ارائه  شود  و سرپرستان باید بر این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

\n\n

دکتر حاجیونی اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی ما در بخش بهداشت و درمان ،انعکاس خدمات انجام شده در مراکز و همینطور بیان  مشکلات و چالش ها به مسئولین در بخش ها و مناطق در چارچوب قانون و برگزاری جلسات در راستای اهداف سیستم می باشد.

\n\n

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: انجام دستوالعمل های ابلاغی ، در امر برنامه پزشک خانواده و  همچنین جلوگیری از تغییرات و سلیقه ای در ساعات کاری  توسط مراکز باید رعایت شود و نظارت مستمر بر نحوه انجام خدمات و جلوگیری از انعکاس مشکلات احتمالی درون سیستم پرونده ارائه خدمات به منطقه تحت پوشش از دیگر وظایف سرپرستان می باشد.

\n\n

در ادامه جلسه ،کارشناسان واحدهای ستادی شبکه وسرپرستان مراکز ، برنامه ها و انتظارات خود را مطرح کردند و پس از جمع بندی موضوعات مختلف توسط واحد هماهنگی و گسترش  ،تصمیماتی اتخاذ گردید.

\n\n

1-انجام دهگردشی ها در تمامی مراکز تک پزشکه در بعد ظهرها و هم چنین در صورت نیاز مراکز چند پزشکه نظارت بر حسن انجام کار و اطلاع رسانی لازم به منطقه تحت پوشش و خانه های بهداشت

\n\n

2-مصاحبه با خبرنگاران و انعکاس و حراست شبکه ممنوع   می باشد.

\n\n

3-نظارت صحیح بر توزیع تجهیزات تحویلی طبق درخواست انجام شده و پی گیری برنامه چیدمان در خانه های بهداشت مطالب مراکز بدون هماهنگی با ستاد برگزاری جلسه با کلیه پرسنل تحت پوشش و آموزش و توجیه مجموعه در خصوص نظام تحول سلامت

\n\n

4-راه اندازی اتوماسیون تمامی مراکز توسط واحد .IT

\n\n

5-تکمیل ترالی های اورژانس مراکز و اعلام کمبودها به واحد امور دارویی شبکه.

\n\n

6-مکاتبه با دانشگاه در خصوص نحوه محاسبه حق فنی نسخ غیر بیمه روستایی و تعیین تکلیف در این زمینه.

\n\n

 7-تکمیل قفسه دارویی شب در مراکز و رفع کمبودها توسط داروخانه بخش خصوصی.

\n\n

8-معاینات دانش آموزان پایه نهم انجام و تا پایان 15 اسفند در نرم افزار مربوطه ثبت شود.

\n\n

9-در زمان اجرای طرح های مداخله ای توسط مراکز پرسنل تمامی واحدها مکلف به همکاری هستند و مسئولین واحدهای ستادی نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

\n\n

10سرشماری عشایر منطقه تحت پوشش مراکز از ابتدای آذرماه شروع و تا 10 آذر فرم ها استخراج و به واحد آمار گزارش شود. 

\n\n

 11-داروهای دهگردش باید توسط پزشک انتخاب شود.

\n\n

12-فرستادن پرسنل مراکز بهداشتی درمانی و بهورزان برای شرکت در کارگاه با نظر سرپرست مرکز باشد.

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر