جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان از افزایش اعتبارات دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، ارسلان زارع ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز دانشجو در مرکز آموزش عالی فرهنگیان شهید رجایی وابسته به دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: دانشجویان قشر مهم و تاثیرگذار در جامعه هستند و تقویت این قشر امری لازم و ضروری است.
کد خبر: ۱۷۳۲۶
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۵

فکرشهر: فرماندار دشتستان از افزایش اعتبارات دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، ارسلان زارع ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز دانشجو در مرکز آموزش عالی فرهنگیان شهید رجایی وابسته به دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: دانشجویان قشر مهم و تاثیرگذار در جامعه هستند و تقویت این قشر امری لازم و ضروری است.

\n\n

وی با اشاره به تاریخچه روز 16 آذر به روحیه استبداد ستیزی و استعمار ستیزی و همچنین آزادیخواهی دانشجویان پرداخت و افزود: دانشجویان در مسیر آزادی خواهی و استقلال نه تنها موجب تکرار فریادهای انتقادی و اعتراضی در روز 16 آذر هر سال می‌شدند بلکه زمینه ساز بزرگترین تحول اجتماعی و سیاسی کشور یعنی انقلاب اسلامی ایران شدند.

\n\n

فرماندار دشتستان در ادامه با انتقاد از تحرک کم دانشجویان در انجام فعالیت‌های مدنی و سیاسی خاطر نشان کرد: دانشجو پرچمدار وجدان بیدار و آگاه جامعه است و از دانشجویان انتظار می‌رود تا نه تنها زمینه‌ساز ارتقای دانش و فرهنگ عمومی جامعه باشند بلکه موجبات نشاط اجتماعی و سیاسی را نیز فراهم آورند.

\n\n

وی بر لزوم ایجاد فضای مناسب اجتماعی و سیاسی در دانشگاه‌ها برای فعالیت چندصدایی و بیان دیدگاه‌ها و گرایش‌های مختلف سیاسی تاکید کرد و اظهار داشت: دولت تدبیر و امید خود را موظف می‌داند تا زمینه‌ساز این هدف ارزشمند برای پویایی بیشتر جامعه و کشور باشد.

\n\n

فرماندار دشتستان ابراز داشت: افزایش امکانات و تجهیزات آموزشی در دانشگاه‌های شهرستان دشتستان مورد تاکید قرار دارد و امسال در راستای افزایش اعتبارات مراکز آموزش عالی در دشتستان اهتمام می‌ورزیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر