پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: راهبرد اصلی و مهم انتخابات در نظام مردم سالاری دینی مشارکت پرشور مردم است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نمازجمعه برازجان افزود: همه باید با رفع مانع ها برای تحقق مشارکت بیشتر مردم در انتخابات هفتم اسفند تلاش کنند.\n\nوی بر قانونمداری و حمایت از ساز و کارهای قانونی در انتخابات، حفظ آرامش و پرهیز از دو قطبی کردن جامعه با شعارهای غیر واقعی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۸۰۰۸
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: راهبرد اصلی و مهم انتخابات در نظام مردم سالاری دینی مشارکت پرشور مردم است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نمازجمعه برازجان افزود: همه باید با رفع مانع ها برای تحقق مشارکت بیشتر مردم در انتخابات هفتم اسفند تلاش کنند.

\n\n

وی بر قانونمداری و حمایت از ساز و کارهای قانونی در انتخابات، حفظ آرامش و پرهیز از دو قطبی کردن جامعه با شعارهای غیر واقعی تاکید کرد.

\n\n

مصلح ویژگی مجلس شورای اسلامی در تراز انقلاب اسلامی را داشتن نگاه کلان و همه جانبه بر مسائل راهبردی کشور براساس وظایف قانونی، توجه به مسائل ملی و مصالح اسلامی، تعهد به آرمانهای انقلاب اسلامی، مکتب امام و رهبری ذکر کرد.

\n\n

امام جمعه برازجان اضافه کرد: شکل گیری چنین مجلسی در گرو انتخاب نمایندگان صالح و کارآمد است.

\n\n

مصلح با اشاره به فرمان شاه خائن در خصوص کشف حجاب گفت: ترویج و اشاعه برهنگی و فساد در جامعه از مهمترین دسیسه های دشمن برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب است.

\n\n

وی برضرورت اجرای طرحهای امنیت اجتماعی با همکاری مردم تاکید کرد.

\n\n

مصلح با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی ومسئولان نظام افزود: امروز دنیای اسلام با استفاده از دانش، ابزارهای جهانی، عقل، خردمندی، تدبیر و بصیرت باید برای برپایی تمدن اسلامی حرکت کند.

\n\n

وی اظهار کرد: شیعه و سنی برای ابرقدرتهای دنیا به خصوص آمریکا تفاونی ندارد، آنها با هر مسلمانی که بر اساس قوانین اسلامی زندگی وبرای آن مجاهدت کند، مخالف هستند.

\n\n

مصلح برپایی تمدن اسلامی در جهان را مستلزم روشنگری علمای دین و روشنفکران راستین که قبله آنها غرب نیست ذکر کرد.

\n\n

امام جمعه برازجان اختلافهای موجود در جهان اسلام را ساختگی دشمن و با تحریک آنها دانست و بر حفظ وحدت مسلمانان تاکید کرد.

\n\n

مصلح در خصوص توطئه های دشمن در نیجریه، سوریه ، لیبی و بحرین نیزگفت: باید با کسب بصیرت و حفظ استقامت در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر