پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت ،کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشتی و درمانی آبپخش گشت مشترک بازدید از خبازی های آبپخش را در دستور کار خود قرار دادند.\n\nبه گزارش فکرشهر، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای ستاد دشتستان در گفتگویی با روابط عمومی گفت: در این گشت مشترک که با حضور نماینده بخشداری و نماینده اصناف برگزار گردید ازتمامی خبازی های شهر آبپخش بازدی بعمل آمد.\n\nاین مقام مسئول افزود: با برنامه های انجام شده از آذر ماه،طرح تشدید نظارت بر خبازی ها در شهرستان دشتستان  اجرایی شده است .
کد خبر: ۱۸۱۷۸
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت ،کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشتی و درمانی آبپخش گشت مشترک بازدید از خبازی های آبپخش را در دستور کار خود قرار دادند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای ستاد دشتستان در گفتگویی با روابط عمومی گفت: در این گشت مشترک که با حضور نماینده بخشداری و نماینده اصناف برگزار گردید ازتمامی خبازی های شهر آبپخش بازدی بعمل آمد.

\n\n

این مقام مسئول افزود: با برنامه های انجام شده از آذر ماه،طرح تشدید نظارت بر خبازی ها در شهرستان دشتستان  اجرایی شده است .

\n\n

وی همچنین اظهار داشت ،در گشت مشترک انجام شده ،نواقصات قبلی مشاهده شده بر اساس تذکرات بازرسین بهداشت مرتفع گردیده بود.

\n\n

تاکید بر استفاده از روپوش و کلاه و ارتقاء کیفیت بهداشت فردی کارگران خبازی ها از اهداف برگزایر گشت های مشترک می باشد.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر