پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناوه گفت: در 9 ماه امسال یک هزار و 57 نفر از بانوان این شهرستان با ارایه 118هزار و 313 نفر ساعت آموزش های، مهارتهای حرفه ای را در20 رشته فرا گرفتند.\n
کد خبر: ۱۸۴۹۴
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵

فکرشهر: سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناوه گفت: در 9 ماه امسال یک هزار و 57 نفر از بانوان این شهرستان با ارایه 118هزار و 313 نفر ساعت آموزش های، مهارتهای حرفه ای را در20 رشته فرا گرفتند.
\n
\nبه گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمدحسین هنرکار روز یکشنبه در نشست بررسی عملکرد مرکز فنی وحرفه ای خواهران این شهرستان افزود: این آموزش ها برای نیل به اهداف مواد 21 و 230 قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و به منظور اجرای چهارمین راهبرد سند راهبردی مهارت و فناوری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر تحقق عدالت اجتماعی با سیاست توانمند سازی زنان انجام شده است.

\n\n

وی اضافه کرد: توانمند سازی و ارتقای مهارت بانوان از طریق ارائه آموزش های مهارتی یکی از سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.

\n\n

هنرکار بیان کرد: بحث آموزش های بازار محور یکی از برنامه های سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور است که به صورت جدی در حال پیگیری است و بیشترین مخاطب آن را بانوان تشکیل می دهند.

\n\n

سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه ای گناوه گفت: کنترل پروژه، کارور اتوکد، کارآفرینی، پرورش قارچ خوراکی، کارمند امور اداری، کارشناس امور اداری، پری ماورا، کاربرد رایانه و اینترنت در محیط کار از عمده حرفه های آموزش داده شده به کارآموزان بوده است.

\n\n

وی اظهارکرد: ارائه این قبیل آموزشها برای بانوان، باعث کسب شایستگی های حرفه ای، توانمند سازی و ارتقای مهارت و ایجاد اشتغال بویژه در زمینه ایجاد کسب و کار خانگی برای آنان خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر