پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران وارد بوشهر شد و مورد استقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر و مسئولان اجرایی این استان قرار گرفت.\n\nبه گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی در بدو ورود به بوشهر در فرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تجلیل از خانواده‌های شهدای هسته‌ای و سرکشی از خانواده‌های شهدای استان بوشهر از اهداف این سفر است اظهار داشت: نیروگاه اتمی بوشهر در جریان جنگ تحمیلی بارها مورد حملات هوایی دشمن قرار گرفت که عده‌ای از عزیزان در این نیروگاه به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۱۸۶۶۷
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران وارد بوشهر شد و مورد استقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر و مسئولان اجرایی این استان قرار گرفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی در بدو ورود به بوشهر در فرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تجلیل از خانواده‌های شهدای هسته‌ای و سرکشی از خانواده‌های شهدای استان بوشهر از اهداف این سفر است اظهار داشت: نیروگاه اتمی بوشهر در جریان جنگ تحمیلی بارها مورد حملات هوایی دشمن قرار گرفت که عده‌ای از عزیزان در این نیروگاه به شهادت رسیدند.

\n\n

\n\n

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه با مقاومت، ایستادگی و ایثار ملت بزرگ ایران مسئله برجام به پیروزی انجامید افزود: بعد از به ثمر رسیدن برجام که با مقاومت مردم صورت گرفت قرار بر این شد از خانواده شهدای هسته‌ای تجلیل شود و این اتفاق در بوشهر هم صورت می‌گیرد.

\n\n

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش 12 درصدی بودجه پیشنهادی سال آینده این نهاد خبر داد و افزود: در لایحه بودجه سال 95 اعتبارات این نهاد 12 درصد افزایش یافته است که در راستای افزایش خدمات رسانی به ایثارگران و حقوق کارمندان بنیاد شهید در پی دارد.

\n\n

شهیدی محلاتی اشتغال ایثارگران را یکی از دغدغه‌های مهم بنیاد شهید دانست و افزود: قبل از دولت تدبیر امید 67 هزار نفر در بنیاد شهید طالب اشتغال بودند که در دو سال گذشته با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی تعداد جویندگان کار در این نهاد به 45 هزار نفر کاهش یافته است.

\n\n

وی با اشاره به بیمه خانواده ایثارگران افزود: خدمات بیمه‌ای و درمانی به خانواده ایثارگران افزایش یافته بگونه‌ای که براساس نظرسنجی انجام شده 90 درصد جانبازان از خدمات بیمه درمانی راضی هستند.

\n\n

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دو بیمارستان خاتم الانبیا و ساسان بنیاد شهید مابقی مراکز درمانی در کشور خدمات درمانی مورد نیاز به خانواده ایثارگران ارائه می‌دهند خاطرنشان کرد: برای رسیدگی بیشتر به خانواده ایثارگران بویژه جانبازان و والدین شهدا پزشکان متخصص از تهران به استان‌های مختلف در طول سال اعزام می‌شوند و این عزیزان را ویزیت و معاینه و معالجه می‌کنند.

\n\n

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه نسبت به تامین دارو و هزینه‌های درمانی مشکلی وجود ندارد افزود: برای جبران هزینه‌های درمان ایثارگران خانواده معظم شهدا و جانبازان صندوق سلامت در بنیاد شهید راه اندازی شده است.

\n\n

 وی تاکید کرد: هرچند این خدمات نمی تواند 100 در صد پاسخگو باشد ولی موفق بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر