جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سالن سینمای برازجان رسما افتتاح شد/ پانسیون 6 واحدی پزشکان متخصص/ افتتاح خیابان 3800 متر مربعی...
کد خبر: ۱۸۹۴۹
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: در سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سه پروژه عمران شهری، رفاهی و فرهنگی  در آیینی در برازجان با حضور فرماندار دشتستان و مسئولان شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

\n\n

پانسیون 6 واحدی پزشکان متخصص

\n\n

یکی از این طرح های، پانسیون پزشکی بیمارستان شهید گنجی برازجان در 680 مترمربع با هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در قالب شش واحد دو خوابه احداث شده که به بهره برداری رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در این آیین گفت: این پروژه به صورت 6 واحد 110 متری و همچنین تعداد 12 عدد پارکینگ ماشین بنا شده است.

\n\n

دکترعلیرضا حاجیونی مدت انجام پروژه را 2 سال اعلام کرد و افزود: این پانسیون به صورت کامل تجهیز شده است که هزینه تجهیزاتی آن بالغ بر 150 میلیون تومان می باشد.

\n\n

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان نیز هدف از این پروژه را اجرایی کردن اهداف طرح تحول نظام سلامت مبنی براسقرار پزشکان متخصص در بیمارستان  بیان کرد.

\n\n

 

\n\n

\n

                  

\n\n

                   

\n\n

                  

\n

\n\n

افتتاح خیابان 3800 متر مربعی

\n\n

به گزارش فکرشهر، طرح دیگر، افتتاح خیابان زراعت پیشه بود که در سه هزار و 800 مترمربع و با اعتبار یک هزار و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری احداث شده است.

\n\n

شهردار برازجان در این آیین، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گفت: با توجه به وجود معابر خاکی در سطح شهر و سختی عبور ومرور  از این معابر، تا کنون عملیات زیرسازی و آسفالت 38 مورد از این کوچه ها و خیابان ها انجام شده و تا پایان سال 94 این تعداد به 90 مورد خواهد رسید.

\n\n

مهندس شمالی نژاد مساحت آسفالت انجام شده در سال 94 را 46 هزار مترمربع عنوان نمود و تصریح کرد: تا کنون این پروژه ها با اعتباری معادل 22 میلیارد ريال از محل اعتبارات داخلی انجام شده است.

\n\n

وی مساحت زیرسازی و آسفالت گذرها را تا پایان سال، بیش از 70 هزار متر مربع عنوان نمود و خاطرنشان کرد: شهر برازجان نیازمند توجه بیشتر در حوزه ی عمران شهری است و امیدواریم با توجه خاص مسئولین محترم ، این مهم در سریع ترین زمان تحقق یابد. 

\n\n

 

\n\n

\n

 

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

\n\n

سالن سینمای برازجان رسما افتتاح شد

\n\n

به گزارش فکرشهر، همچنین، سالن سینمای برازجان با 100 نفر ظرفیت و اعتبار دو میلیارد ریال طرح دیگری بود که امروز در دشتستان افتتاح شد.

\n\n

این تنها سینمای شهر برازجان است که پس از سال ها به همت انجمن سینمای جوان برای اکران و نمایش همه فیلم های روز ایران آماده شده است.

\n\n


\n
\n
\n
\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر