جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:بزرگراه برازجان ـ گناوه در استان بوشهر از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، استاندار بوشهر صبح امروز در این آیین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم مهمترین وظیفه مسئولان است و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.\n\nحجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در پیام ویدئو کنفرانسی با تقدیر از تلاش‌های استاندار بوشهر اظهار داشت: استاندار بوشهر تلاش‌های زیادی برای توسعه این استان انجام داده که از ایشان تقدیر میکنم.
کد خبر: ۱۹۱۶۱
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

فکرشهر:بزرگراه برازجان ـ گناوه در استان بوشهر از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، استاندار بوشهر صبح امروز در این آیین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم مهمترین وظیفه مسئولان است و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

\n\n

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در پیام ویدئو کنفرانسی با تقدیر از تلاش‌های استاندار بوشهر اظهار داشت: استاندار بوشهر تلاش‌های زیادی برای توسعه این استان انجام داده که از ایشان تقدیر میکنم.

\n\n

وی همچنین از مردم مرزدار و غیور این استان تقدیر کرد.

\n\n

مصطفی سالاری افزود: بیشترین تلاش ما برای رفع دغدغه‌های مردم است و در اجرای پروژه‌ها نیز، نیازها و مطالبات مردم اهمیت زیادی دارد.

\n\n

وی افزود: در دهه فجر امسال بیش از 522 پروژه با اعتبار 617 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

\n\n

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح این پروژه نیز گفت: این پروژه بزرگراهی به طول 18 کیلومتر است که محور برازجان گناوه را تکمیل می‌کند.

\n\n

سالاری یادآور شد: 380 میلیارد ریال برای اجرای این قطعه هزینه شده و با تکمیل این قطعه، شاهد امنیت بیشتری در مسیر برازجان به گناوه هستیم.

\n\n

وی بیان کرد: این بزرگراه با هدف رونق اقتصادی، رونق گردشگری، تقلیل بار ترافیکی محور، پدافند غیرعامل، ایمنی عبور و مرور و ... اجرایی شده است.

\n\n

بر اساس این گزارش، همزمان با سراسر کشور، این پروژه از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر