دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر استان بوشهر گفت: 90 درصد مردم این شهرستان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری شرکت کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد افزود: درشهرستان 54 هزار نفری دیر تعداد35هزار و 153 نفر واجد شرایط رای دان بودندکه تعداد 31 هزار و 740نفر در انتخابات شرکت کردند.\n\nوی به ایرنا گفت: مشارکت بالای مردم دراین دوره از انتخابات وفاداری آنان را به نظام جمهوری اسلامی و حمایت از دولت تدبیر و امید نشان داد و ثابت کردند که همچنان حافظ خون شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۱۹۷۳۵
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر استان بوشهر گفت: 90 درصد مردم این شهرستان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری شرکت کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد افزود: درشهرستان 54 هزار نفری دیر تعداد35هزار و 153 نفر واجد شرایط رای دان بودندکه تعداد 31 هزار و 740نفر در انتخابات شرکت کردند.

\n\n

وی به ایرنا گفت: مشارکت بالای مردم دراین دوره از انتخابات وفاداری آنان را به نظام جمهوری اسلامی و حمایت از دولت تدبیر و امید نشان داد و ثابت کردند که همچنان حافظ خون شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.

\n\n

فرماندارشهرستان دیر اظهارداشت: سلامت انتخابات بصورت مستمر ازسوی عوامل اجرایی انتخابات کنترل می شد و هیچ مشکلی دراین زمینه وجود نداشته است.

\n\n

وی ضمن قدردانی از تمام دست اندرکاران انتخابات گفت: از مردم همیشه در صحنه شهرستان، مسئولان، عوامل اجرایی، انتظامی، امنیتی، نظارت و رسانه های گروهی که در این زمینه با ستاد انتخابات شهرستان همکاری داشته تشکر و قدردانی می شود.

\n\n

بندردیر در فاصله 180 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر