دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: مردم انقلابی این شهرستان با مشارکت 77 درصدی خود در روز هفتم اسفند حماسه ای بیادماندنی خلق کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسن اسماعیلی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: انتخابات سرمایه نظام است و مردم فهیم این شهرستان با رای دادن آگاهانه و هوشمندانه ،آینده خود و کشورشان را بیمه کردند. \n\nفرماندار و رئیس ستاد انتخابات دیلم گفت: از 21 هزار و 312 واجد شرایط این شهرستان 16 هزار و 493 نفر در روز هفتم اسفندماه در پای صندوق های رای حضور یافتند و یک بار دیگر با نظام و شهدا و امام راحل تجدید بیعت کردند. 
کد خبر: ۱۹۷۴۵
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: مردم انقلابی این شهرستان با مشارکت 77 درصدی خود در روز هفتم اسفند حماسه ای بیادماندنی خلق کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن اسماعیلی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: انتخابات سرمایه نظام است و مردم فهیم این شهرستان با رای دادن آگاهانه و هوشمندانه ،آینده خود و کشورشان را بیمه کردند. 

\n\n

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات دیلم گفت: از 21 هزار و 312 واجد شرایط این شهرستان 16 هزار و 493 نفر در روز هفتم اسفندماه در پای صندوق های رای حضور یافتند و یک بار دیگر با نظام و شهدا و امام راحل تجدید بیعت کردند. 

\n\n

فرماندار دیلم افزود:در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تمامی دستگاها ومسئولان همکاری و مشارکت مجدانه ای داشتند. 

\n\n

وی از تمامی دست اندرکاران انتخابات اعم از مردم همیشه در صحنه، مسئولان، عوامل اجرایی، انتظامی، امنیتی، شورای تامین ،امام جمعه ، هیات های نظارت و رسانه ها که با ستاد انتخابات شهرستان همکاری داشتند، قدردانی کرد. 

\n\n

شهرستان دیلم به همراه شهرهای بوشهر و گناوه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر