شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس هیئت وزنه برداری بوشهر گفت: بودجه امسال هیئت بوشهردر مقایسه با سال 93 افزایش 100 درصدی داشته است.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهدی بهرام زاده در گفتگو با صداوسیما افزود: خوشبختانه عملکرد هیئت وزنه برداری بوشهر امسال خوب بود و هیئت در بخش اعزام ها بسیار موفق پیش رفت. با توجه به شاخص های تعریف شده در فدراسیون در خصوص عملکرد هیئت ها بودجه امسال هیئت بوشهردر مقایسه با سال 93 افزایش 100 درصدی داشت و از یک میلیون و 100 هزار تومان به 2 میلیون و 500 هزار تومان رسید.
کد خبر: ۱۹۸۰۷
سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

فکرشهر: رئیس هیئت وزنه برداری بوشهر گفت: بودجه امسال هیئت بوشهردر مقایسه با سال 93 افزایش 100 درصدی داشته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهدی بهرام زاده در گفتگو با صداوسیما افزود: خوشبختانه عملکرد هیئت وزنه برداری بوشهر امسال خوب بود و هیئت در بخش اعزام ها بسیار موفق پیش رفت. با توجه به شاخص های تعریف شده در فدراسیون در خصوص عملکرد هیئت ها بودجه امسال هیئت بوشهردر مقایسه با سال 93 افزایش 100 درصدی داشت و از یک میلیون و 100 هزار تومان به 2 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

\n\n

وی گفت: با توجه به عملکرد استان ها در بخش های مختلف، این بودجه برای همه یکسان نیست و برای برخی هیئت ها بیشتر از بقیه است. به عنوان مثال وزنه برداری در استان های گیلان و مازندران فعالتر هستند بنابراین طبیعی است که دریافتی بیشتری داشته باشند.

\n\n

بهرام زاده افزود: در استان بوشهر فقط 3 شهرستان در وزنه برداری فعال هستند و در مناطقی مثل عسلویه و کنگان به علت حضور نداشتن وزنه بردارنان پیشکسوت این رشته هنوز راه اندازی نشده است. این در حالیست که مردم بوشهر علاقه زیادی به ورزش های سخت ندارند و شرایط آب و هوایی هم در این خصوص تاثیر بسزایی داشته است.

\n\n

وی گفت: برای اینکه بتوانیم موفق به راه اندازی و رونق بیشتر این رشته در سطح استان شویم به یک سری ابزارها و هزینه ها نیازمندیم که با مدیریت صحیح تلاش خواهیم کرد در کوتاه ترین زمان ممکن این فرصت فراهم شود.

\n\n

رئیس هیئت وزنه برداری بوشهر افزود: محسن بهرام زاده تنها ستاره در این استان بود که متاسفانه به علت مشکلات گوارشی نتوانست در رقابت های جهانی آمریکا شرکت کند. او بعد از درمان دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شد و در حال حاضر در کنار دیگر ملی پوشان در کیش بسر می برد. اسحاق ذعاب هم دیگر وزنه بردار موفق استان است که در رقابت های ن.جوانان به عنوان نخست دست یافت و هم اکنون 4 مرحله است که بصورت ثابت به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت می شود و رکوردهای خوبی هم به ثبت رسانده است.

\n\n

بهرام زاده گفت: با توجه به گستردگی رشته وزنه برداری از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک انتظار می رود که توجه بیشتری به فدراسیون وزنه برداری داشته باشند و با حمایت مالی بستر لازم برای رشد و توسعه این رشته در استان های مختلف بهتر از گذشته فراهم شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر