شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر عامل و رئیس هیات مدیره قرآن پژوهان گفت: بزرگ‌ترین و مجهزترین ساختمان دارالقرآن خطه جنوب کشور در یک همایش نیم‌روزه در تاریخ 13 اسفندماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان بوشهر افتتاح می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدصادق حق‌شناس در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این ساختمان به همت حاج شیخ حق شناس تنگستانی تاسیس شده است. در این همایش که از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه آغاز می‌شود، برنامه‌های مهمی برگزار می‌شود، از جمله آنها اختتامیه طرح واژه‌های آسمانی است که قرار است این طرح به صورت سراسری در کشور نیز برگزار شود.
کد خبر: ۱۹۸۳۹
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

فکرشهر: مدیر عامل و رئیس هیات مدیره قرآن پژوهان گفت: بزرگ‌ترین و مجهزترین ساختمان دارالقرآن خطه جنوب کشور در یک همایش نیم‌روزه در تاریخ 13 اسفندماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدصادق حق‌شناس در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این ساختمان به همت حاج شیخ حق شناس تنگستانی تاسیس شده است. در این همایش که از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه آغاز می‌شود، برنامه‌های مهمی برگزار می‌شود، از جمله آنها اختتامیه طرح واژه‌های آسمانی است که قرار است این طرح به صورت سراسری در کشور نیز برگزار شود.

\n\n

وی یادآور شد: طرح واژه‌های آسمانی ابتدا در شهرستان تنگستان استان بوشهر برگزار شد و با موفقیت‌هایی روبرو بود. این طرح با همکاری سازمان دارالقرآن و آموزش و پرورش است که برای مقاطع متوسطه اول و دوم دبیرستان برگزار می‌شود و یک ابتکاری است برای آموزش سریع و آسان ترجمه قرآن کریم.

\n\n

حق شناس تصیح کرد: از دیگر برنامه‌های این همایش تجلیل از 18 نفر از حافظان کل قرآن کریم است که در موسسه حضرت ابراهیم خلیل الله برگزار می‌شود، دیگر برنامه همایش،‌ رونمایی از کتابی است با نام «حافظان قرآن» که با حضور وزیر محترم ارشاد انجام می‌شود که وزیر ارشاد و معاون ایشان مقدمه‌ای نیز بر این کتاب نوشته‌اند.

\n\n

رئیس هیات مدیره قرآن پژوهان، افتتاحیه جشنواره سودوکوهای قرآنی را از جمله دیگر برنامه این همایش ذکر و عنوان کرد که این طرح در شهرستان تنگستان به صورت آزمایشی اجرا شده و به نوعی رضایت بخش بوده است، چراکه در این بازی فکری و تفریحی افراد با جابجایی کلمات قرآنی که حداقل بین نیم ساعت تا یک ساعت وقت می‌برد چندین بار آن یک آیه قرآن را می‌خوانند و همین امر سبب می‌شود که افراد به نوعی به حفظ قرآن بپردازند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر