دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسابقه تیراندازی اهداف پروازی بین استانی فارس و بوشهر با حضور بیش از 50 تیرانداز برای اولین بار در سطح استان بوشهر 21 اسفند ماه به مناسبت هفته نکوداشت بوشهر برگزار می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی هیات تیراندازی استان بوشهر، مسابقه تیراندازی اهداف پروازی بین استانی فارس و بوشهر به مناسبت هفته نکوداشت بوشهر به میزبانی استان بوشهر جمعه 21 اسفندماه درسایت تیراندازی دانشگاه آزاد عالیشهر واحد بوشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۲۰۲۹۹
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: مسابقه تیراندازی اهداف پروازی بین استانی فارس و بوشهر با حضور بیش از 50 تیرانداز برای اولین بار در سطح استان بوشهر 21 اسفند ماه به مناسبت هفته نکوداشت بوشهر برگزار می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی هیات تیراندازی استان بوشهر، مسابقه تیراندازی اهداف پروازی بین استانی فارس و بوشهر به مناسبت هفته نکوداشت بوشهر به میزبانی استان بوشهر جمعه 21 اسفندماه درسایت تیراندازی دانشگاه آزاد عالیشهر واحد بوشهر برگزار می شود.

\n\n

این مسابقه در بخش تراپ با حضور بیش از 50 تیرانداز برگزار می شود که 8 تیم از استان فارس و 5 تیم نیز از استان بوشهر با مربیگری حسن انصاری از تیراندازان و مربیان بنام کشور در این مسابقه شرکت خواهند کرد که یکی از اهداف برگزاری این مسابقه، آمادگی ورزشکاران بوشهری جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشورمی باشد.

\n\n

گفتنی است: هم اکنون استان بوشهر بدلیل آب و هوای بهاری و مناسب آن، شرایط مساعدی جهت اجرایی مسابقه تیراندازی اهداف پروازی می باشد که هیات تیراندازی استان بوشهر با همکاری دانشگاه آزاد واحد بوشهر برای اولین بار در سطح استان مسابقه اهداف پروازی بین استانی را برگزارمی نماید.

\n\n

لازم به ذکر است: این مسابقه از ساعت 8 صبح روز جمعه الی 16 برگزار می شود و شرکت کنندگان در این مسابقه پنج شنبه صبح نیز از ساعت 8 صبح الی 16 جهت آشنایی با سایت تیراندازی و تمرین رسمی به مسابقه خواهند پرداخت که تماشای این مسابقه برای سایر ورزشکاران و عموم آزاد می باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر